Sopiiko yli 50-vuotiaan käyttää poninhäntäkampausta tai ylipäätänsä pitkiä hiuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 17:50

Jokaisen oma asia, mutta ei kait se ikä ole este sillekään asialle ja joskus työn vuoksi täytyy hiukset olla kiinni vaikka ponnarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 09:50

Sopii ilman muuta! Pitkä tukka on silmän ilo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:12

No en itse pidä pitkä hiuksisista miehistä.Mutta naisille se on vähän eri juutu.Minulla oli itselläni 16 vuotiaaksi asti pitkä tukka sen jälkeen ei enää ole ollut.Pitkä hiukse vaativat paljon hoitoa,että pysyvä kauniina ja näyttävät kauniilta. olen tyytyväinen lyhyviin hiuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:19

Ei näytä hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:36

Mielestäni ei. Ei näytä lainkaan hyvältä vaikka varttuneempi pitkien hiuksien käyttäjä ehkä olettaa näyttävänsä kovinkin nuorelta..... vaikutelma on tasan päinvastainen.
Monella suomalaisella on myös ohuehko hiuslaatu joka näyttää lähinnä hiiren hännältä pitkänä roikkuessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:38

Kyllä pitkät hiuksen on kauneimmillaan kun on hyvin hoidetut ja paksut.Niissä on vaan kamalan paljon työtä.Kestää kauan kuivua.Muistan kun omat hiukset olivat oljen vaaleat ja pitkät.Menin parturiin ja sanoin leikataan lyhyeksi, parturi kysyi 2 kertaa vielä ,jaa lyhyeksikö.Nyt olen käynyt samalla parturilla ja muistaa hyvin asian.
Miehilläkin on kauniit jos on hoidetut kuten Kuustosella. Tosin silläkin ikä rupee näkymään hiuksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:48

Totta ihmeessä. Niillä voidaan sitä paitsi loihtia mitä hienoimpia kampauksia tilanteen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 11:30

yleensä ei. kopioin Ahmat12 vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 11:48

Jos se käy hänelle niin mikä ettei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 13:32

Ei minusta, mutta makuasia. Jos itse kokee että hyvä on, niin sitten pitää antaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 16:06

Minulla on ainakin ja viiskymppinen,miespuolinen ystävänikin pitää pitkiä hiuksia.Emme ole rasviksia emmekä liuhulettejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 18:44

Jos on todella paksut hiukset..on kyllä kauniit..Tärräreni on alle 50v. pitkät paksut tummat hiukset..tosi upean näköiset..Kun lähtee jonnekkin saa tosi ihanat kampaukset..Poninhäntä miehistä en kyllä pidä...nämähän on ihan makuasioita...hiustyylit...minkälainen sopii kenellekkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 18:48

Tottakai!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 19:27

Ei aina ees alle 50-vuotisella kauniit! Riippuu tietenkin hiuksista ja naamarista. Harvemmin kuitenkin. Poikkeuksia on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:48

Miksi ei? Ei kait se iästä voi olla kiinni. Hiusten tulee olla hyvin hoidetut kasvoivat ne sitten miehen tai naisen päässä. Aira Samulinilla oli aivan uskomattoman kauniit pitkät hiukset aivan viime vuosiin saakka. Näin hänet kerran Jorma Uotisen teatteriesityksessä ja en voinut muuta kuin ihailla, Aira on muutenkin upea persoona - rohkea ja itsenäinen, ei itsekäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 00:33

Ilman muuta. Ei meitä ole luotu miettimään mitä muut ovat meistä mieltä. Ei 50-vuotias mitään vanha ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 15:57

Sopii ja hyvin sopiikin. Ei ole kenenkään asia arvostella miten kukakin hiuksiaan pitää. Jos ovat puhtaat, niin se riittää. Rasvaiset hiukset on kauhistus kaikilla tavoilla laitettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:13

kyllä se taitaa olla yleiskuva mikä määrää -ei pelkästään hiukset. no, joskus kyllä ne hiukset kiinnittää ekana huomion eli . . . . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:36

kyllä minun mielestäni sopii. siinä ne menee lyhyet niin kuin pitkätkin.