Mitä aijot tänään tehdä?

Avainsanat: mitä tänään puuhaillaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 09:52

Pilkille!! Kalat kotiin ja pannulle. Kala kuulemma kasvattaa aivoja??

Kysyjän kommentti

Pilkillä ollessasi sait myös raitistailmaa ja iloistamieltä ja,jos vielä tuli kalojakin niin aina parempimieli.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 10:13

No eipä ole tälle päivälle paljon tullut suuniteltua.Mutta kyllä se varmaan on noi normaali arki rutiinit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:40

Tulee tehtyä noita pakollisia kuvioita .Mitä naiset tekeevät keittiössä.Sitten menen ulos ja siellä on vaikka mitä.Ainakin katselen lintuja ja aurinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:46

Huomenta sinulle. Lumityöt tuolla katonharjalla odottavat pudottajaansa. Tosin minä en sinne kiipeä, mutta osallistun kyllä seisomaan tumput suorana ja sihti tarkkana vahtimassa, jos sattuu pudottelija putoamaan, niin tiedän suunnan mistä kasasta lähden tonkimaan esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 11:46

Valmiista leivästä sitä itseänsä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 13:34

Olen lomalla, teen normaalit koti rutiinit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 13:57

Just tulin kotiin ja kiireinen viikko takana.Olis tosi mahtava ilma olla ulkona mutta nyt täytyy vaan ladata akkuja ja nauttia ihan vaan löhöilystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 15:50

hiihtolenkin heitin, koiran kanssa parikertaa myös juoksennellut ulkona.
aivan upea sää.
normaalit pakolliset arkirutiinit omassa huushollissa ja naapurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 16:22

Aamupäivän olin töissä.Vähän aikaa sitten tulin lenkiltä, kohta sapuskaa ääntä kohti ja sitten koti-illasta nauttimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 17:52

Töissä olin ja myös eräässä haastattelussa. Kotiin tultuani söin ja lenkkeilinkin vähän. Ilta kuluu napsutellessa ja lueskellessa. Huomenna onkin vapaapäivä ja aion käydä kaupungissa huonekaluja katselemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 18:50

Aamupäivällä vielä oli vähän lumensiirtotöitä..Ruokien tekeminen..ja iltapäivällä hiitolenkki,oli tosi ihana ilma,kun aurinko paistoi..Lapsenlasi kävi kahvit juomassa..ilahduttamassa mummia..Napsuilua..ei siis mitään ihmeellistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:51

En ehtinyt tähän vastaamaan kuin vasta illalla, joten tässä huomisen tekemiseni.
Lomalla = siivoan, laitan ruoan, otan nokoset ja menen jumppaan.