Minkä ikäisenä huomasit ensimmäiset harmaat hiuksissasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 09:48

Noin 40 avioliittovuoden jälkeen harmaantuminen on tosiasia. Alkoi 30 vuoden jälkeen. Johtuneeko se tuosta? Olen itse alkanut epäillä. Ei ole paljon hiuksiakaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 09:49

Minä löysin 29 vuotiaana ensimmäiset harmaat hiukseni, meillä on koko suku harmaapäisiä, kaljuja ei ole suvussa lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:16

No empä tiedä harmaista hiuksista kun on tuo väri ollut päässä melkein jatkuvasti.Ja normaali hiusten väri on sellainen maantienvärinen. Mutta en tykkää yhtään kun tyvi kasvu alkaa näkymään niin väriä pitäs päähän silloin saada laitettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:44

Tästä pellavaisesta päästä on vaikea erottaa harmaita, olisiko ne vastaavasti sitten valkoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:45

Kyllä taisi olla vän yli 40 .v ikäisenä. Sitä rupesi ihmeissään katsomaan vessan peilistä ,että joko nyt .Voiko olla totta.Nyt on jo paljon.
Onneksi kaikki muutokset tulee ovelasti vähän kerrallaan. Siihen sopeutuu oikein hyvin . Millon mitäkin ja huomaa että täähän kuuluu iäkkäimmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 11:49

En ole vielä huomannu, ikää päälle 40.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 13:34

Ei ole vielä löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 16:24

En oo vielä huomannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 18:54

Kyllä tuossa 40v jälkeen alkoi joitakin harmaita tulemaan.Minulla paksut hiukset...harmaat mitä tuli oli tosi paksuja hiuksia...Tänään vasta laitoin kestovärin päähäni..suklaan-ruskeat on nyt hiukset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 19:31

Aikas aikaisin. En voi sanoa tarkkaa ikää. Suvussa perintönä tuo harmaahiuksisuus. Isoäitini äiti oli 23-vuotiaana ollut täysin harmaahapsinen. En koe sitä negatiivisena asiana, päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:58

harmaantuneet ja harventuneet vaivihkaan,
minä en noihin juttuihin niin kummasti ole kiinittänyt huomiota että muistaisin koska se alkoi, mahdollisesti (valokuvista päätellen) joskus siinä vaiheessa kun rupesin tarvitsemaan lukulaseja eli 45+

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 15:53

Eipä tullut laitetuksi ylös, mutta ennen viittäkymppiä se kumminkin oli. Kauniita ovat harmaat hiukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:14

taisin olla 21v kun menin hoitovapaalta töihin. työkaveri käski olla paikoillaan ja nappasi jotain päästäni. täyspitkä harmaa ( melkeen jo valkonen ) hius !!!! ja se täyspitkä oli silloin vielä n 70cm! että mää masentusin......... toisaalta olen positiivinen luonne ja piristysin melkein saman tein.