Mikähän ohjelma auttais elokuvien kopioinnissa DVD-levyltä, unohetaan se nettimaailmasta kopiointi ,siellä ei suomella pärjää.

Siis levy koneeseen ja miten tai millä ohjelmalla kopointi onnistuu. Kts.myös vastaukset edelliseen kysymykseeni, ymmärrätte, miksi ei nettikopiointi nyt ihan heti kiinnosta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2008 - 12:30

täältä voit vuokrata/ostaa elokuvia:

www.pixoff.net/fi/vuokraamo/...toohje.asp
www.film2home.fi/fi.aspx

www.slysoft.com/fi/clonedvd.html
Kopiosuojatut elokuva DVD:t voidaan kopioida vain AnyDVD:n kanssa.

Jos levy tai vastaava tallenne on suojattu kopiointia vastaan, tämän suojauksen saa purkaa vain katsomista ja kuuntelemista varten. Näin esimerkiksi dvd-levyjä saa katsella niiden aluekoodista riippumatta. Suojatusta tallenteesta ei kuitenkaan saa tehdä kopiota edes yksityiseen käyttöön.

Lisätty: 16.08.2008 - 12:48

www.slysoft.com/fi/anydvd.html
AnyDVD on ajuri, joka purkaa suojauksen DVD-elokuvasta automaattisesti taustalla. DVD-levy näkyy tämän jälkeen suojaamattomana ja aluekoodivapaana ohjelmistoille kuten myös Windows käyttöjärjestelmälle. AnyDVD:n avulla kopiointi työkalut kuten CloneDVD, Pinnacle Instant Copy, InterVideo DVD-Copy, ja muut vastaavat, voivat kopioida CSS suojattuja elokuvia. AnyDVD:n avulla voit myös katsoa elokuvia joiden aluekoodi ei ole oikea, millä tahansa DVD:n katselu ohjelmalla!

Lisätty: 16.08.2008 - 12:49

Auttoiko yhtään nämä edelläolevat?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2008 - 13:15

Kyllä sielä nettimaailmassa pärjätään.Vaihdat vain kieltä.Mun kone tekee sen automaattisesti,melkein.