Kello on lähes komle (yöllä). Iski höpö höpö tauti. Mites itselläsi on???

Avainsanat: höpö tauti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 02:59

sama vika itsellänikin,kun ei nukuta niin luin ilmaisjakelut täällä taas. Tosin eräs kaverikin soitti aika pitkän ja myöhäisen puhelun

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 05:29

Heräsin ja katsoin.......Se "lamppu", joka pilakuvissa näkyy, ei ole otsalamppu, vaan peili, jossa on keskellä reikä. Peili käännetään otsalta silmän päälle niin, että lääkäri näkee reiästä läpi. Peilin tarkoitus on heijastaa valoa esimerkiksi nieluun. Nykyään saman asian ajaa taskulamppu.......ainakin näin aamulla......mutta kannattaisi todella kurkata hoitajan puvun alle. Siis vain näkyvät lävistykset on kielletty, kuten myös muu "sopimaton". Ja sopimattomasta puheen ollen ne hoitajan työasut olivat vielä 70-luvulla hyvinkin härskin ( seksin ) näköisiä, kireitä ja lyhkäsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:40

Minulla iski tuo höpö höpö tauti - mikä sitten lieneekään =) - jo paljon aiemmin ja aiheutti niin vakavat oireet että piti mennä maata jo heti puolenyön jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 13:36

Viime yönä ei ollut höpö höpö tautia, mutta joskus sitä ilmenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 19:01

Kyllä aina välillä tulee tämä..höpö höpö tauti...ei se ole vaarallinen tauti sairastaa..on vain silloin hyvä mieli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:57

Minä heräsin tuohon aikaan yllättäen, katselin tunnin verran Animal-planettia ja jatkoin unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 15:45

Unta heruttelin just tuohon aikaan.