Onko se väärin, että ihminen istuu koneen ääressä ja miettii olemistaan?

Avainsanat: tietokone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 05:50

Mahtava tietokone alkoi reistailemaan ja olin koko yön sen kimpussa. Viimein olin varma että kone toimii taas ja syöttin kysymyksen:
\"Missä isäni on?\"
Kone vastasi:
\"Bulgariassa juomassa konjakkia.\"
Koska tiesin että isäni oli kuollut jo vuosia sitten ryhdyin uudelleen huoltopuuhiin. Mistään ei kuitenkaan löytynyt mitään vikaa joten syötin saman kysymyksen uudelleen hieman eri muodossa:
\"Missä äitini aviomies on?\"
Ja kone vastasi:
\"Äitinne aviomies on kuollut, mutta isänne on edelleen bulgariassa juomassa konjakkia\"

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 03:04

En näe siinä mitään väärää mikäli se ei häiritse toisia. Hyvä kysymys sillä kävin kuuntelemassa ja katsomassa tri Kimisen 2:n tunnin humoristista ja asiallista luentoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 08:28

Mikäli vain koneen ääressä istuu eikä mieti koskaan muulla tapaa, on se aika outoa. Kannattaa harrastaa myös elävää elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:38

Hauska piristys jälleen Opoy:ltä. Hän se jaksaa piristää.
Mutta asiaan. Eihän tuossa mitään väärää ole, päin vastoin. Ja täällähän näitä ajatuksiaan saa tuoda julki ja muut niihin sanonat sanottavansa. Ja kun pahatkin asiat sanotaan ääneen, ne eivät enää tunnukaan niin pahoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 11:49

Joskushan sitä on mietittävä miksei silloinkin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 13:38

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 16:27

Minä en nää siinä mitään väärää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 19:03

Sama se missä miettii..kun kumminkin jossakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 15:44

Pääasia että aivonystyröitä käyttää, olkoon paikka mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 22:30

Se on hyvä asia, että edes miettii.Aivan sama, missä.