Mitä V .....Ä tässä ?

www.youtube.com/watch?v=SlVL2TlYDrY

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 00:57

Lähtemisen, eroamisen tuska liittyyy toisiinsa.
Elämä on silti iiihanaaaaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 01:29

Kyllä sinun pitäisi kehitellä vähän piristävämpää musaa. Olet muistaakseni laittanut tämän ennenkin.. Kuuntele vaikka tämä www.youtube.com/watch?v=tr_tY8b3M8s äläkä stressaa turhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:29

Kysymystäsi en ymmärtänyt, mutta kappale oli kaunis. Mutta niinhän elämä kulkee, aina täältä joku lähtee ennen toista. Mutta ei pidä ajatella etukäteen, ei pidä huokailla auringon vuoksi mikä ei ole vielä noussut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 14:07

Päivä vaan ja hetki kerrallansa...Turha on murehtia vaikka kyllä sitä joskus kannattaa syntyjä syviä mietiskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 14:15

Lähtö on arvaamaton..kukaan ei tiedä koska hetki koittaa. se on luojan käsissä...Kuuntele iloisempaa musiikia..niin itsekin olet iloisempi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:01

Mulla on sen verran positiivinen asenne ja ote elämään, etten tommosia kappaleita kuuntele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 22:14

Ei hivele mun musiikkimakua. Ihan liian melankolinen. Tässä taas sopivasti melankoliaa sitä kaipaaville.

www.youtube.com/watch?v=0se4o-JmcYk
www.youtube.com/watch?v=VzxK...U&NR=1

Lähteet:
You Tube