Oletteko kolanneet kattonne kotona ja mökillä?

Minä en, enkä aiokaan.

Lisätty: 25.02.2010 - 01:08

Lisäkysymys: Onko kukaan koskaan kuullut, että omakotitalon katto olisi romahtanut lumen painosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 06:58

Talkkkarin kertomaa. Lapion kanssa heiluin peltikatolla lumenpoisto tarkoituksessa ja "lähti ku talkkari jäiseltä peltikatolta"-vitsi ei ole ollenkaan tuulesta temmattu. perse edellä lasketeltiin useaan otteeseen. pari kertaa sain jalalla pysäytettyä ränniin ja meinasin että en kokeile kolmatta kertaa ja tulin katolta alas, ihan tikkaita pitkin

Kysyjän kommentti

Siperia opettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 00:20

Kyllä TALOYHTIÖMME Tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 00:41

Tulin juuru mökiltä saunomasta.
Kolattu on runsaasti kattoja muita, saunottu, avannossa käyty, makkarat syöty, limut juotu, kahvitkin on juotu jne...
Ei kahvia ilman pientä konjakkia!!!!
Vastaa elämä voittaa kampanja!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 00:45

Mökille on niin pitkä matka auraamatonta tietä että en viitsi lähteä kahlaamaan. Luultavasti mökin ja aitan katto kestää mutta ulkorakennus on kysymysmerkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:26

Eilen pudotettiin osa ja tänään jatkuu - kunhan ilma lämpiää hieman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 11:01

Katto on jyrkkä rakennuas 10* 21m. joten mahtava lape. Tavallisesti tähän menessä itse tyhjentynyt ainakin 4 kertaa ,nyt ei yhtään .On jäätynyt katoon kiinni ,siellä 50c. ja ylikin.Maan pinnasta 8m.kork.
Toinen 10*10 loiva katto ,sieltä ei tule koskaan itsekseen . Mutta tänään sain nuorista talkoo porukkaa ei ihan itte tartte niitä tartsanin tavoi tyhjennellä.Se lupasi lisää kosteaa lunta.Elikkä painot kaksinkertaistuu.Voi olla halvempaa tyhjätä.

Lisätty: 25.02.2010 - 11:05

On tullut tutuksi ,siitä lähtee kova pauke, pelottavat äänet mutta saatiin pelastettua sillä että rohkeesti tyhjentämään.Hyvässä muistissa.Tuli pakkasen jälkeen suojaa ja paino lisääntyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 13:50

Oispa kiva tietää oikeasti, ilman vitsejä. Onko katolta lumet kolattava?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 14:18

Kyllä eilen meillä lumia pudotettin talkoovoimin..En ole kuulut omakotitalon katon romahduksesta.