Saunalahden Prepaid asiakkana saamme extraa ?

50 % Elisan palveluihin (HIENOA) mutta mitä sillä teemme ? Siis mihin voisimme sen extralla soittaa / käytää ? Onko sinulla ehkä Elisan liittymä voisin soitella sinulle. Suurilla mainoksilla kehutaan että saat extraa saharan hiekkaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 20:10

Olisikohan tuo jotain mainoskikkailua. Minulla ei ole Elisan liittymää, niin minulle ei kannata soittaa. Vaikka kanssasi mieluusti rupattelisinkin. Katsotaan onko muilla napsulaisilla Elisaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 20:34

Ei ole tääläkään Elisaa..ihan alkujaan oli kun kännykän hankin....olen vaihtannu..voihan sentään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 21:39

Elisan voisin metsään viedäkin.. No joo.. on mulla joku kertamaksullinen juttu ihan vaan siksi että voin sen rauhallisin mielin hukata käydesäni metsätöissä. Tota kallista kamerapuhelinta kun ei vakuuttamattomana jokapaikkaan uskalla mukanaan kuljetella. Ihan siksi semmonen kertamaksullinen juttu kera vanhan puhelimen on mielesttäni ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:46

Sauniksesta ja Elisasta pysyn tosi kaukana. Saman firman liittymä ollut niin kauan kun kännyköitä ylipäätään on ollut olemassa.
Työpuhelin on kyllä Elisan, siihen en voi vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 13:21

minä en ainakaan niillä eduilla tee mitäään, koska ei ole yhtään tuttuja joilla olisi elisan liittymä.jokin mainoskikka se varmaan on. hyvä.että prepaid liittymiä on .itselläni on isot kännykkämaksut ja kun lasku tulee, niin vaikeata on välillä maksaa niitä. itselläni on saunalahden prepaid liittymä.olen tyytyväinen siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 14:06

Minulla on Elisan liittymä johon olen ollut tyytyväinen. Aikoinaan maksoin liikaa jonkun muun liittymästä, puheluista yms. ja aina oli epäselvyyksiä. Nyt kaikki toiminut todella hyvin.