Mikä tässä uutisoinnissa pistää sinun silmääsi ja miksi?

uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/ar...5253212212

Lisätty: 24.02.2010 - 21:10

Kääääääääääk, tää kyssäri ny sitte vesitty, kun olivat muuttaneet ko. linkin tekstiä, ois vaan pitäny kopioida teksti, eikö laittaa linkkiä... poistaneet sen lauseen/sanan, jota tässä tarkotin.... murinaa... kerron sit vaik huomenna teitil.... nyyh... tää oli ny tällanen leikkimielinen jutskakysymys vaan...

Avainsanat: kielioppi havaintokyky uutinen hs arvoitus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 19:05

kaupungin vuokra-asuntoja.

Lisätty: 24.02.2010 - 19:09

Itse asumme omistusoikeus asunnossa johon muutimme omasta asunnostamme, jotta poika sai oman asunnon.

Kysyjän kommentti

alkuperäisessä uutisessa luki, et poliisilla oli "kypäröitä päissään", joka mua huvitti uutisoinnissa, mut hokasivat vissiin itekin sen, joten poistivat ko. lauseen....hmmmm. joten siks nyt ekaks vastannu/ehtiny on paras vastaus:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 19:39

"Poliisi sai ilmoituksen, että Tilhitiellä sijaitsevassa rivitalossa on nähty ase."

mistähän se ukko sinne sitten myöhemmin ilmaantui ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 19:42

Samaa vähän minäkin ihmettelin kuin valperikin. Aseen takiako sinne lähdettiin partioimaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 21:08

Eiköhän aseet aiheuttannu tilanteen poliiseille..kun ovat niin vaarallisia väärissä käsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 04:50

Olisko se silmään pistävä? Ei minua pistänyt silmään, sillä salomailla asuu kaiken laisia hörhöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 08:34

Ei tuossa ollut mitään erikoista. Suomi on pullollaan mitä omituisimpia ihmisiä.