Jos tännekkin tulisi ilmaisia bordelleja niin tulisiko käytyä?? Siis miehille ja naisille.

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...os=hl-ul-1
Piti hetken miettiä kategoriaa mutta olihan siellä perhe ja ihmissuhteet, ihan nappiin.

Avainsanat: ilmainen bordelli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 18:43

En minäkään siitä huvista mitään halua maksaa, saan ilmaiseksi aina kun haluan ja vähän ylimääräistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 18:39

Ei tulis käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 18:41

En mie ehkä sittenkään...se on niin tunteetonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 18:54

En minäkään kävisi. Mutta miehistä en tiedä ovat varmaan eri mieltä asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 19:07

Ei varmaankaan, jos ei sinne tulis jonkinlaista bonuskorttia, sit vois jo harkita:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 19:37

Enpä usko että kävisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 20:21

En kävisi..kyllä sitä iloa aina senverra saa mikä on tarpeen..Miehet voisivat kyllä innostua..vähän luulen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 20:35

sananlaskun mukaan halvalla ei saa hyvää eikä ilmaisia lounaitakaan ole ....

Norjassahan varsin yleisesti käärivät omat sätkänsä ja tiputtelevat omat pontikkansa, niin eiköhän tämäkin heille sovi

taitais jäädä käymättä vaikka sais niitä bonuspisteitäkin,
naapurin eukko kuitenkin olis kyttäämässä ja ottais kännykkäkamerallaan paljastuskuvia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 00:22

En ymmärrä miten toiminta kannattaa jos kukaan ei käytä palveluja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 14:29

Tuohan olisi ilmaista ja siten tulisi halvemmaksi kuin tyttöystävä...Pari kertaa olen nuorempana poikennut ja lähinnä uteliaisuudesta.Toinen paikka oli tosi surkea juttu mutta toinen tuolla baltian puolessa oli ihan mahtava paikka shampanjoineen...Tällä hetkellä en menisi kun on suhde mutta jos ei olisi niin mikä ettei..?Ei se sen pahempi juttu ole kuin jos tansseista tai kapakasta lähtisi jatkoille ja juttu olisi molemmille selvä ilman mitään tyhjiä lupauksia rakastamisesta.Laitomia paikkoja on ollut aikojen alusta ja hamaan loppuun tulee olemaan.Jos olisi ihan laillisia ja vaikka valtion ylläpitämiä paikkoja niin hämärämestat ja niiden ympärillä oleva rikollinen toiminta loppuisi tai ainakin vähenisi.Eipä tuo seksuaalisuus ole sen ihmeellisempää kuin syöminenkään...Kirkonmiehetkö sitten saaneet tehtyä ihan normijutun niin häpeälliseksi ja salaiseksi...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 14:12

En kävisi. Sitä lystiä on saanut ihan riittämiin ilman bordelliakin.