Miten lataan elokuvia tietokoneelle. Minulla on DVD-asema ja polttava CD-RW asema. Voin kyllä katsella DVD-levyjä. CD:n polttokin

onnistuu. Tarvitsen siis azerus-ohjelman. Hyvä, olen päässyt jo pitkälle. Mutta azerus-ohjelman lataus ei onnistu suomenkieliseltä! Kävin sivulla, mutten ymmärtänyt mitään, vaikka kokeilinkin klikata sieltä, täältä. Oli myös toinen vastaava ohjelma, sama juttu, en edennyt siinäkään. Mitäs nytten??? Näytän nimimerkkini, jotta tiedätte kuka on tyhmä.
Tarvitsisin ohjeet sana sanalta, miten edetä, muuten on seinä vastassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2008 - 08:21

www.azureuswiki.com/index.ph...etup_Guide

Täällä on azureus asennusopas .
Koneellasi täytyy olla myös asennettuna java, koska azureus toimii vain jos on java koneella.

Täällä on toinen azureus lataussivu:
sourceforge.net/project/show...p_id=84122
sieltä klikkaus:
sourceforge.net/project/down...p;37598952

ja sieltä : direct link, jos ei ala latautua itsekseen.

Varmaan sinulla on windows käyttöjärjestelmä, jos linux tai sinulla on mac, sitten tämä on väärä linkki.
Palaa takaisin tänne: sourceforge.net/project/show...p_id=84122&package_id=280700&release_id=610707 ja klikkaa niiten kohdalta latausohjelmaa.

Ainakin minä sain asennuksen toimimaan, kun kokeilin:
klikkaa: Vuze_3.1.1.0_windows.exe
menee sivulle:
sourceforge.net/project/down...p;75666518
sieltä: direct link ja avautuu Vuze_3.1.1.0_windows.exe klikkaa suorita

kun olet ladannut tämän ohjelman
menet sinne edellisessä vastauksessani olevalle sivustolle:
isohunt.com/ ja sieltä haet "search" kohdasta niitä elokuvia.
ja kun löydät haulla jonkun sopivan elokuvan, klikkaat sitä ( huom täytyy olla kiintolevyllä tilaa) ja azureus alkaa lataamaan sitä koneellesi.
jos on iso file ja köpö kone, voi lataus kestää kauan.
jos kyllästyt odottamaan latauksen lopppumista, koneen voi sulkea välillä ja ohjelma muistaa mihin on jäänyt ja jatkaa siitä.
näet latauksen edistymisen, kun klikkaat oikealla ylhäällä " LISÄNÄKYMÄ".

kysy vielä jos joku ei onnistu.

Lisätty: 16.08.2008 - 08:32

vielä lisäys, azureus ( fuze) ei tarvitse olla auki, se avautuu itsekseen kun klikkaat isohuntin torrenttia ( torrent = lataustiedostomuoto, mutta se latautuu avi, mpg tai johonkin muuhun audiovisuaaliseen tiedostomuotoon)

Isohuntissa näkyy paljon eri elokuvia, kun klikkaat sitä elokuvaa jonka haluat ladata, avautuu uusi ikkuna jossa on vain yksi torrent, ja klikkaat sitä, alkaa ladata elokuvaa ja senjälkeen klikkaat fuzessa "lisänäkymä" niin näkyy latauksen edistyminen, voit ladata monta elokuvaa yhtäaikaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.08.2008 - 11:07

Kiitän neuvoista, joista sain koneen pikkusekaisin. Mutta nyt taas toimii. Ohjelmaa en enää yritä ottaa, sotkee vaan koneen käyttöä, nettiyhteys meni, easycleaner muuttui yht`äkkiä englanninkieliseksi jne. Ikävää, mutta englantia en osaa vieläkään, jotenka on parasta unohtaa toistaiseksi elokuvien kopioinnit. Nettimaailma on tarkoitettu vain englanninkielisille. Tää nyt vaan menee näin. Sori, että vaivasin suotta. T:kaolpa1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2008 - 12:02

on siellä netissä suomenkielistä luettavaa ihan paljon saa lukea pää turvoksissa.konetta pitää käyttä eikä pelätä sitä koska se ei mene rikki,vain käyttämällä oppii

Lisätty: 17.08.2008 - 11:06

kannattaako elokuvia ajaa tietokoneelle, mielestäni ne vievät paljon muisti tilaa,joutuu ostelemaan ulkoisia kiintolevyjä