Oletko antanut koskaan kuulua oikein kunnolla, eli sanonut suorat sanat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 16:11

Kyllä minä olen joskus joutunut sanomaan suorat sanat enkä edes kohteliaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 15:58

Olen joskus mutta harvoin .Veljeni saa minut innostumaan en voi sille mitään.Osaa olla toisten hyväksikäyttäjä ja se saa minut tulistumaan,Ainainen valittaminen aikuisella miehellä en oiken ymmärrä.Yksin eläjä ja aina rahasta puute.Ei huomioi tippaakaan toista omine tekemisineen.Hänet täytyy pitää aina esirippuna ja näytillä.Viinaan on rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 16:20

Mikään ei estä kertomasta omaa mielipidetään, pitivät muut siitä tai eivät. Yksi asia kannattaa kuitenkin pitää mielessä ettei homma mene aivan poskelleen:

"Ajattele mitä sanot ettet sano mitä ajattelet."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 16:55

Aina uskallan sanoa suoratsanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 17:00

Kyllä..mutta hyvin harvoin..pitää todella hermostua johonkin asiaan..kun alkaa kovat suorat sanat tulemaan...kun tykin piipusta...olen pitkäpinnainen,että todella harvoin näin tapahtuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 17:31

Joo. Kyllä joskus on hihat kärventynny, miehelleni. Kun ei mikään puhe mene perille.Nykyään en viitsi enää hikeentyä mistään. Olkoon jokainen kiukkunsa kanssa ihan itsekseen. Minusta ei saa enää vastusta.En jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 18:38

Yhden kerran muistan tosi hyvin. Silloin sanoin suorat sanat tai oikeastaan huusin puhelimessa. Olin niin pettynyt toisen salamyhkäiseen, hieman ehkä rikolliseenkin toimintaan. Sen jälkeen ei välimme ole tulleet ennalleen. Tosin tuo kuulija oli silloin paikassa, jossa ei oikein pystynyt selittämään mitään, mutta minua tuo antamani suora palaute helpotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 18:41

Muutaman kerran mutta silloin siihen on ollut todella aihettakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 19:36

Ehkä liiankin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 02:17

Suutuin viime viikonloppuna isoveljelleni oikein tavalle. Hän arvosteli minua kovin sanoin tietämättä itse asiasta oikeastaan yhtään mitään. Sittemmin sai tietää, että oli väärässä, muttei hänestä ole kuulunut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:43

En ole räyhähenkinen vaan pikemminkin diplomaatti. Mutta jos on tarvis pistää asiat ojennukseen, teen sen kyllä. Työkuvioissa siihen löytyy kyllä "mandaatti".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 14:06

Pitkäpinnaisuuteni takia hyvin harvoin tarvitsee suuttua ja suoria sanoja ladella. Mutta joskus se on paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:50

kyllä, sanon suoraan mielipiteeni ja laukaisen kyllä heti, jos tiedän ,että toinen on väärässä. välillä volyymit kyllä kaikuu.