Laitatko joka päivä itsesi tip top kuntoon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 20:36

Luonnonkauniina en laittele mitään. Antaisi tosi vääristyneen kuvan minusta!!! Purkit ja purnukat ovat epäjumalaan uskovia ihmisiä varten.

Vitsi, pulihunaa laitan. Siinä se. Luotan sisäiseen kauneuteen ja viehätysvoimaani. Ei ole muuta antaa, kuin tämä ........

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 20:25

Kyllä, jos minä talosta ulos lähden, kauppaan tai asioille, omaksi ilokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:45

Kyllä kun lähtee omasta pihasta pois..asiolle pukeudun siististi asiallisesti..niinkuin meno vaatii..riippuu minne menee ja mitä sitten laittaa päälle...juhliin juhlallisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:54

Meikkaan hiukan, katson että hiukset ja vaatteet on ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:10

Ihan tilanteen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:28

Yleensä kyllä laittausun , mutta en tiptop kuntoon. Ainoastaan silloin laitan tiptop kun on jotkut juhlat yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 22:10

No en toki. En ole tip top ihminen ,osaan kyllä joustaa ja nauraa.Kunhan on sellainen että ilkee näyttäytyä.Maaseudulla ei liioin telläillä. En ole meikkejä oppinut käyttämään koskaan.Nuorena ajattelin että pistän vanhempana hiukan poskipunaa. Mutta eipä ole tarvinnut.Puhdas raikas,siinä kaikki.Vaatteet sellaiset missä viihtyy .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 22:10

Olen yleensä oma itseni.miten voisin laittaa tiptop. Pukeutuminen tietyeti poikkeaa normaalista häissä, hautajaisissa ja juhlissa tilaisuuden mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 22:44

Siis joka päivä? Enpä taida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 09:07

Kyllä. Mitä se milloinkin tarkoittaa, riippuu tilanteesat eli mihin olen menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 10:05

Kyllä silloin kun on tarvetta laittaa.Mutta en kotiolissa laita muuta kuin kotivaatteet päälle jonkun tunikan yleensä ja pitkät housut tai gollekehousut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 11:44

En laita, vaan olen ihan luonnollisessa husv votti -kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 17:49

No, itsensä laittaminen jonkinlaiseen kuntoon, kuuluu normaaleihin aamutoimiin kohdallani. On paljon mukavampi olo, kun on vähän kohentanut ulkonäköä. Ihan vaan omaksi iloksi. Muista viis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 13:50

Olen aina luonnon kauniina. En meikkaa oli sitten juhla tai arki.