Miten rentoudut kylpylässä? Onko jokin tietty paikka suosikkisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 20:40

Höyrysauna ja lämminvesinen poreallas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 20:29

Minä nautin niistä porealtaista, siellä on vesi lämpimämpää, käyn välillä sellaisissa jäisissä ulkoaltaissa tai lähinnä ne ovat vain pulahtamista varten, vastaa avantouintia ja sen jälkeen lämpimään porealtaaseen ,niin on ihana olo, en saunasta välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:07

Olisi joskus kiva käydä jossain kylpylässä, en ole nimittäin käynyt vielä yhdessäkään kylpylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:24

Porealtaista tykkään ja pojan kanssa hurjastelen aina liukumäessä. Myös erilaiset hieronnat on suosikkejani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:27

En oo ikinä ollu kylpylässä.Ihan varmasti vielä menen sinnekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:41

Olen käynyt kylpylöissä..kotimaassa ja Virossa..on mukavat oltavat ja edulliset..kun on lääkärintarkastukset ja saa hoitoja+hierontaa..

Lisätty: 23.02.2010 - 22:24

Saaremaalla on ihana kylpylä,missä olen myös käynnyt..kesällä hienot maisemat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 22:19

Olisihan se kiva paikka ,mutta ei ole mahdollisuutta mennä sinne.Koko aikana olen ollut kerran kylpylässä. Sain sen joululahjaksi tyttäreltäni. Siihen sisältyi hieronta, 2 vuorokautta.Minulla oli siellä sukset ja polkupyörä mukana. Ihan eri maailma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 23:38

Sauna, kuuma poreallas, ulos uitava allas ja avanto jos vain suinkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 09:08

En harrasta kylpylöitä, eivät ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 10:13

Minä rentoudun niissä porealtaissa,hierovassa suihkussa,virtaavassa joessa, ulkoaltaassa ynnä muussa. Tosi kivaa käydä välillä kylpylässä.Ja aika usein käymme Nokian Eedenissä mukava paikka ja tuttukin meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 11:41

Käyn harvemmin kylpyssä, muutaman kerran ollut kuntoutuksessa. Silloin kai se uinti ja hieronta ovat olleet ne suosikit.