Harrastatko moottorikelkkailua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 20:07

En.Olen kerran ollut moottorikelkan kyydissä ja se riitti minulle. Mieluummin potkukelkka kuin moottorikelkka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 20:10

Olen minäkin kerran ollut moottorikelkka safarilla Saariselällä.
Samalla kertaa tuli kaksi reissua. Nimittäin ensimmäinen ja viimeinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:17

En ole edes ikinä ollut kyydissä..olis kiva vaikka kokeilla kyytiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:30

Olen ajanut muutaman kerran moottorikelkalla. Kivaa se on, mutta kun en oikeesti tarvii sellaista kulkupeliä, on parempi, et ne jotka sitä tarttee, sitä myös käyttää..
Turha on turhaa... Anteeksi, jos olin jyrkkä, mut ...... Pohjosessa oiva menopeli, mielestäni.
No, etelämmässäkin, kun voidaan pelastaa ihmisiä onnettomuuksista ym. save your life, vai mite ne saksalaiset sanoo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:34

jos on ollut pari kertaa ohjatulla safarilla, sitä ei varmastikkaan vielä voi harrastukseksi sanoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 23:49

Kelkka kyllä löytyy.
Semmoinen museovehje, eikä mikään raketti. Tänä talvena en ole vielä ajanut kun on niin upottava hanki, että menee rämpimiseksi. Reiteille en lähde, vaan mökkitielle puhtaalle hangelle ja pilkille jos oikein paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 00:35

Kyllä sitäkin, joskin tällä hetkellä kunnollista kelkkaa ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 00:45

En harrasta, mutta pari kertaa olen päässyt ajamaan ja muutaman kerran kyydissä huristellut. Mukavaa touhua. Niin, ja kerran kun lunta ei ollut niin paljon, että oltaisiin päästy talvilomalla mäkeen, sidottiin köysi kelkkaan ja huristeltiin suksilla ympräri järven. Hauskaa oli sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 11:14

en, vois kai olla mukavaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 11:39

Kelkka kyllä taloudessamme on, mutta en ole kertaakaan sillä ajanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 13:11

En harrasta (vaikka haluaisinkin) sillä mootorikelkkailu vaatisi tuolle pelille sopivan säilytyspaikan ja sellaista meillä ei ikävä kyllä tule asuntomme läheisyydessä koskaan olemaan. Joudun tästä syystä tyytymään pelkkään potkukelkkailuun joka sekin on ihan mukavaa kun sen oikein ottaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 14:43

Ei. Mootttorikelkka on luonnon pahin vihollinen. Ymmärrän sen kulkuvälineenä Lapin perukoilla ja porotalouden harjoittajilla mutta muutoin on ihan turha kapine.