Kun täytät pyöreitä vuosia, järjestätkö joka kerta kunnon kemut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 11:37

nelikymppiset oli reteet bileet,
sen jälkeen olen ollut muilla mailla vierahilla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 19:53

Viisikymppiset riitti. Ei sen jälkeen enää. Vanhenee sitä muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:01

Kyllä meillä on aina täysiä kymppejä kunnolla juhlittu, mutta nuo 60 v saa jäädä juhlimatta jotka tulevaisuudessa tulevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:10

Nelikymppiseni olivat hauskat kemut isolla tyttöporukalla. Viiskymppisiin on vielä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:11

50-v täytin Rodoksella ja jos kymppejä tulee lisää niin taas viedään pariksi viikoksi jonnekkin.En juhli merkkipäiviäni niin ei tarvitse huolehtia tarjoilusta eikä ihmisten lahjoista joita en tarvitse. Helppoa kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:25

On niitä tullut jäjestettyä..mutta ei enään..65v kemut oli kunnon viimeiset juhlat....ne vietimme veljeni vaimon ja hänen kaksois-veljen kanssa porukalla...kun olemme saman ikäisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:01

Viiskymppiset ois seuraavat.. jonkun vuoden päästä. Ikääntymistä ei tartte juhlia sen kummemmin. Joskus voi bilettää muuten vaan hyvien ystävien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:10

30 vee ois lokakuussa mutten taida niitä juhlia. Suunnitelmissa olisi heinäkuussa ehkäpä juhlistaa 80 vee mut saapi nähdä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:32

Ei mulla oo tapana pitää kemuja vuosipäivinäni ,ei edes pyöreitä täyttäessäni.Ihan on oma tapani niitä vietellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 22:32

Ei ole tapana juhlia vanhenemistani. Kyllä muuten kakkua teen ja kahvia keittelen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2010 - 23:33

Kolmekymppiset tuli vietettyä työporukan kanssa. Muita juhlia ei ole ollut eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 23:44

Nyt ei juuri ole ajankohtainen aihe, mutta viimesiin tilasin pitopalvelun ja kutsuin vajaat sata henkeä.
Mukavat juhlat niistä tuli, vaikka viittä vaille H-hetkeä ei ollut vielä kukaan tullut. Pois ei tainnut lopulta olla kukaan.
Täytyykin varmuuskopioida kuvat, ennen kuin kovalevy pettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 00:37

Eihän nitä ole tapana ite järjestää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 02:03

laskeskelee ikäänsä... Siis öö 25-vuotias mä taidan olla. Kolmekymppiset taidan viettää vähän isommin, mutta sitä ennen tanssataan toivottavasti jo häitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 10:16

Kun 50 vuotta täytin silloin järjestin Majatalo morvaan siellä oli tilaa.Mutta eipä niitä pitänyt itse laittaa eikä tarjoilla siellä kaikki teki talon väki.ihan muisto minulle jäi siitä.Seuraavista pyöreistä vuosista en vielä tiedä vietänkö ja missä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 11:35

En järjestä, pyrin olemaan matkoilla sinä päivänä. Sitä en tiedä mitä teen viiden vuoden päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 12:56

Nelikymmpiset on juhlittu, muita en juhlikaan vaan lentelen muualle.