jos saisit koiran minkä rotuinen ja luonteinen se olisi

kun ei siitä ole kauaa kun sain oman koira ja se on välillä aika riesa mutta on se kuitenkin tosi söpö.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.02.2010 - 18:55

Jos ottaisin vielä uuden koiran, niin kyllä se edelleenkin olisi susikoira. Nykyinen on niin uskollinen ja turvallinen seuralainen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 19:07

Oikein rotukoira. Seitsemän eri rotua. Ei olisi sekopäiseksi ja rakennevikaiseksi jalostettu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 19:11

vanha englannin lammaskoira on aina ihastuttanut kun ei tiedä kumpi pää puree. Yhtä laiska kuin minäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 19:29

Edelleen pyrre.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:30

Edellen sekarotuinen pikkuinen..samanlaisen kun Santtu profiilissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:06

Chihu. Napakka, määrätietoinen pikkupirulainen. Äitin kulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:13

Ylämään terrieri. Määrätietoinen ja touhukas. Ei ehkä maailman helpoiten koulutettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:45

Samojedin tai........ois tosi vaikee päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 23:22

Eiköhän myö tällä chihu-linjalla jatkettaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2010 - 23:28

En missään tapauksessa ota koiraa, mutta jos olisi pakko niin se olisi tanskandoggi tai susikoira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 23:53

Edelleen husky.
Jos olisi pakko koira ottaa. Sitoisi aivan liikaa nykysuunnitelmiin nähden. Oli niin kiltti koira kaikille paitsi mustalaisille. (Minä en sitä tapaa sille opettanut, vaan ostin valmiiksi koulutetun rekikoiran.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 00:49

Kaukkari koska täällä korvessa on eduksi olla naapurit syövä koira... No ei tosissaan, mutta sen itsenäisyys on hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 02:01

Unelmakoira olisi käyttölinjainen saksanpaimen, sillä nykyiset luiskaperseet eivät ole mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 17:37

Minun koirani olisi kultainen noutaja. Niitä on ollut perheessämme kauan.Se rotu on minulle tosi tuttu.Tällä hetkellä ei ole koiraa.
Pidän tosin aika monista koiraroduista. Dobermannia en ottaisi enkä rotweileria.Vähän pelkään niitä rotuja.
Sekarotuiset ovat aina ihania, voisi sanoa, että parasta kaveriluokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 21:06

Valkkari edelleenkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:24

minun mieli rotuni ovat berhdantilainen tai suomenajokoira.ottaisin kummatkin ja luonne pitäisi olla kiltti ja ihmisystävällinen. kyllä sekarotuinen kävisi, ei minulla niitä vastaan mitään ole.ikävä vaan , elämäntilanteeni on tällä hetkellä sellainen , etten voi koiraa ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:41

Joku iso