Lappeenrantalaiset ovat ilman vettä? Sanovat, että vesi ei ole hyväksi kuin veneen alla! Onko sielläkin Nokia Connection People??

Avainsanat: vesi lappeenranta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 10:31

Olimme ilman vettä eilisestä illasta tähän aamuun,nyt sitä taas tulee,mutta uusi vika ,jo uhkaa.Nyt vettä on varattu ämpäri tolkulla,että jano ja kahvin jano ei pääse yllättämään.Vesi on kultaakin kalliimpaa ja sen huomaa vasta sitten,kun sitä ei ole.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.02.2010 - 09:39

Ei varmasti ole mukavaa. Vesi on yllättäen tärkeää silloin kun sitä ei ole. Heillä ei ollut edes mahdollisuutta varata vettä etukäteen. Toivottavasti saavat mahdollisimman pian käyttövettä, ettei tarvitse hätyyttää palokuntaa apuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:44

Illalla kävi eräs asukas mainitsemassa asiasta. En tiedä mikä on syy moiseen. Minulla ainakin vettä tuli ihan normaalisti. Joo lehti kirjoittaa laajasta vesivuodosta ja routavauriosta. Näitä vesikatkoksia on ollut valitettavasti ympäri suomen.

Lähteet:
Etelä-Saimaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 16:41

Näin on kyllä asiat miten kissaäiti sanoi..sitten vasta kun vettä ei tule,huomaa todella sen tärkeyden..ilman vettä ei kyllä tulee tomeen päivääkään..Varatkaa vaan vettä riitävästi siellä Lappeenrannassa...Meillä on pihalla kaivo..mutta olisi kovan työn takana kaivaa lumenalta paljaaksi..jos menisi vedet poikki...Kun alakerrassa oleva kaivon pumppu ei ole toiminnassa,kun viimeksänä oli salaojitukset...ja keväällä vasta pumppu liitetään,että pumppaa veden alakertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2010 - 23:19

Pärjättiin tuota joten kuten ilmankin, mutta ei se kivaa ollut. Mitenkäs vedät vessankaan, kun sitä vettä ei ole. Todella epämiellyttävää.