Osaatko aidosti pyytää ja antaa anteeksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 09:10

harjoteltu on,
vaihtelevalla menestyksellä,
yritys hyvä kymmenen, tulos .... ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 09:05

Osaan pyytää anteeksi, mutta miksi minun on niin vaikeaa antaa tiettyjä asioita anteeksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:21

Kyllä kai jokainen osaa, jos oikein kovin yrittää! Aitous saattaa olla ongelmallista. Kai siihenkin oppii ajan myötä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2010 - 09:38

Aidosti osaan pyytää anteeksi, mutta aina en osaa antaa aidosti anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:59

Mikä se aitous sitten onkaan niin pyrin pysymään puheitteni takana ja anteeksipyyntö ei ole mitään sanahelinää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:32

Kyllä se onnistuu minulta vaikka välillä vaikealta tuntuukin.jos jossain mkokaa niin kyllä pitä pyrkiä pystyä sit aidosti pyytämään anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:37

Jostain syystä se on joskus vaikeaa. Mutta jos näen että olen teollani tai sanoillani todella pahoittanut toisen mielen niin kyllä olen aidosti anteeksi pyytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:22

Jos olen jotain sellaista tehnyt ,niin kyllä osaan.En pyydä anteeksi toisen käskystä.
Toinenhan voi olla väärässä ja syyttelee vaan toista kun itse ei kykene pyytämään anteeksi. Tilanteet huomioon ottaen tässäkin.

Lisätty: 23.02.2010 - 13:23

Kissoiltani usein pyydän anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:28

Osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:28

yritetään, mutta myönnettäköön, se ei ole vahvuuteni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 14:27

anteeksi pyytäminen on vaikeampaa kuin sen antaminen. sellainen - oi anteeksi kulti, en tarkoittanut -joka tulee spontaanisti heti on helpompaa, kuin sellainen jossa oikeasti tuntee luikertelevansa koukussa ja aikaa mennyt, nyt pyydän, eiku hitsi........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 16:45

Kyllä osaan aidosti pyytää anteeksi,jos on tarve..Kaikille asiolle ei voi helposti antaa ise anteeksi..mutta aina olen kumminkin antanut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 18:49

aina kun olen esim. riidellyt yritän sopia asiat mahdollisimman nopeasti mutta jos toinen osapuoli riitaan ei tahdo sopia niin unohdan koko asian ja jatkan elämääni. Ja useinmiten osaan antaa anteeksi mutta tietyissä asioissa se voi olla vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2010 - 23:14

Helppo on pyytää anteeksi, mutta vaikeampi antaa. Varsinkin jos asianomainen on jo samasta asiasta pyytänyt monta kertaa, ja silti aina vaan toistaa tekonsa. Ei sitten enää jaksa. Annan asian olla ja pidän välimatkaa ko. henkilöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 00:55

Annan helposti anteeksi ja pyytämäänkin olen joutunut opettelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 01:12

Aidosti osaan pyytää anteeksi, mutta aina en osaa antaa aidosti anteeksi.
Idan kanssa on tullut ennekin vastattua tähän samoin. Selvät vahingot annan pyytämättäkin anteeksi saman tien, mutta sanat ja teot eivät vain helpolla unohdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 01:58

Juuri viikonloppuna pyysin koko sydämestäni anteeksi ja myös sain anteeksi.