Iäkkäämmälle kysymys: mikä oli paras vuosikymmen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 09:17

Kyllä se oli kultainen 60-luku. Tulee mieleen mukavia muistoja!!

Lähteet:
muistilokerot

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 09:22

Aina se mitä juuri elän sillä jokaisesta vuosikymmenestä on jäänyt paljon hyviä muistoja ( sekä niitä vähemmän mukavia, virheistään oppii) Mukavaa ajatella taaksepäin menneitä vuosia miten ajatusmaailma on muuttunut tähän päivään tultaessa. Lapsuus, nuoruus, varhaisaikuisuus jne. kaikki ovat olleet mielenkiintoisia vuosikymmeniä.

Lisätty: 23.02.2010 - 10:07

Kyl mie tänä päivänä voin sanoa, että kaikki muu on turhaa paitsi puutarhan hoito. Tulkaahan nuoremmatkin vielä tähän samaan ikää ja ajatukseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2010 - 09:37

60 -luku kotona maalla vielä lapsen kengillä kävellessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:46

Minun kohdallani 60-70 luku. vaikea eritellä kumpi parempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:58

ensin oli 40-luku, sitten 50-luku, sitten....... nyt 10-luku , eli kyllä parhaalta on tuntunut aina se mitä eletään ...

näin jälkeen muistellen oikeastaan vähiten sellaisia tunneperäisiä muistoja on jäänyt 80-luvulta, silloin ei tapahtunut mitään maata mullistavaa lähipiirissä ja itse mennä sauhusin tuhatta ja sataa kaikkien hienojen ideoiden perässä

... pistää miettimään mikä sitten loppujen lopuksi on tärkeää?

vai pitäisikö mennä sitä puutarhaa hoitamaan

.... ja eihän silläkään niin väliä ollut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:35

Kyllä se on sama kuin monella muullakin täällä eli 60-70 luku.En minäkään oikein osaa eritellä näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:53

50-luku silloin sain minäkin hiihdosta mitaleita. Pokasaha ja nälkäviulu soi metsässä, mies oli voimasa tunnossa. Kaikki sen jälkeen on mennyt päin p---tä. Rahatkin on vienyt huorat, varkaat sekä sosiaalidenokraatit ja nyt pitää ihmisistä huolen markkinarakovoimat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 12:27

Se vuosikymmen jota kulloinkin elän on paras vuosikymmen, sillä turha sitä on menneitä haikailla. Ei aikakelloa saa kierrettyä taaksepäin ja mennyttä elämää elettyä uudelleen. Jos saisikin niin ei se jo taakse ajat sitten jäänyt vuosikymmen välttämättä sittenkään ollut niin upea. Se voisi uudelleenelettynä osoittautua paljon hohdottomammaksi kuin muistikaan. Siksi on hyvä sanoa: nyt elettävä vuosikymmen on se paras vuosikymmen elämässäni koska..
... en veiläkään pysty tarkistamaan onko menneisyyteni ollut niin paljon mykyisyyttäni parempaa kuin kuvittelen sen olleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 12:56

jos terveenä pysyy jokainen eletty vuosi on edellistä parempi,niitä vuosia toivottovasti on paljon edessäpäin ,menneet vuosikymmenet minä olen jo unohtanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:27

Jokanen vuosikymmen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:35

Tällähetkellä tämä 210 v.voi muiostella kaikkea kivaa mennyttä.Kieltämättä tuleevat silloin tällöin mieleen.Mutta ihanat ajat nuoruudessa olivat 1970- 80 luvut. Lapset olivat tuolloin kotona meidän kanssa.Niin se aika menee .Ihania muistoja.Välillä kyyneleet tulevat kun herkistyy ajatuksien mukana.
Tätä tämä ikääntyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 16:55

Kyllä se 60-luku oli ihanaa aikaa...oli nuoruutta meni avioon sai lapset maailmaan..oli paljon ihanaa..mitä ei ikinä unohda..Kaikki kymment ollet jollakin tavalla hyvää aikaa...eli nyt tämäkin 2010 vuosi alkanut ihan mukavasti..ja hauskaa on tiedossa..mikä piristää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2010 - 19:07

Jokaisessa vuosikymmenessä on omat kohokohtansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 01:18

10-luku.
Siis 2010 on alkanut kaikkein lupaavimmin. Sopii vain toivoa, että jatkuukin sellaisena.
Menneistä ajoista The Beatleksen aika kolahti. Tuli katsottua musikaalikin kahteen kertaan. "John, Paul & Stu, The Beatles" esitys kertoi Beatleksen tarinan ennen kuuluisuutta. Harrastajateatterin esitykseksi todella hyvä ja liikuttava tarina. Menkää katsomaan jos se vielä jossain esitetään.