Sipuleita on tarjolla vaikka kuinka, mitä käytät eniten?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 08:47

valko-, puna- ja keltasipulia eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 09:02

Puna- ja keltasipulia, purjoa sekä ruohosipulia. Sitten tulee valkosipuli, jota käyttäisin mielelläni enemmän, mutta vatsa ei oikein kestä eikä työympäristö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:06

jos kiloissa mitataan niin kelta- ja purjosipuli vievät voiton,
kohtuullisesti kuluu myös valko- ja hillosipuleita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:09

Kyllä kaikki sipulit ovat hyviä ja tarpeellisia. Eniten käytän kuitenkin keltasipulia ja sitten purjoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2010 - 09:36

Kyllä se tavallinen sipuli ja valkosipuli ovat ne tärkeimmät minun ruokavaliossani. Kesällä ehdottomasti ruohosipuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:52

Kyllä se perusvalkoinnen on sekä talvella hillosipulia ruuan kanssa lisukkeena. Valkosipuli on maukasta mutta närästää pari vuorokautta joten se on ollut pakko jättää pois ruokavaliostani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:36

Tavallista sipulia ja valkosipulia käytän minä ruuanlaitossa eniten. Mutta punasipuli sitten parhainta pitzzaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 12:44

Meillä käytetään yleensä vain hillosipulia, eikä sitäkään joka päivä. Valko- ruoho- ja punasipulia laitamme ruokiin silloin harvoin kun perheemme isä ei ole ruokailemassa, tai me muut haluamme ehdottomasti omaan anokseemme sipulinmakua. Useimmiten sipulit puuttuvat ruuistamme siksi että ne aiheuttavat perheemme isän mahassa poltteita (hillosipulia lukuunottamatta) ja koska tästä syystä on helpointa tehdä ruokia joissa niitä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 12:56

Salottisipulia ja punasipulia sekä myös kevätsipulia. Valkosipuli on must.Purjoa keittoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:26

Tavallista sipulia meillä käytetään eniten. Joskus punasipulia, mutta harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:39

Kasvatan tavallista sipulia ja sitä käytän kaikenlaisessa muodossa.Itku tulee silmäkulmaan niitä kuoriessa. Valkosipuliakin jonkin verra.

Lisätty: 23.02.2010 - 13:39

Sipuli on antioksidantti.Äitini keitti maidossa sipulia ja antoi lääkkeeksi meille .Hän oli oppinut sen omalta äidiltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 16:59

Itse kasvatan kelta-ja punasipulia..mitä tulee paljon käytettyä...purjoa myös tulee ostettua jonkin verran..Ruohosipulia heti keväästä asti,kun alkaa aikaseen maasta nousemaan..

Lisätty: 23.02.2010 - 17:01

Hillosipulia menee purkkikaupalla,kun on minun himo...meinas unohtua mainita...voin syödä ihan vaas sellasenaan purkista suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 18:56

Eniten käyttämäni sipulit ovat keltasipuli, valkosipuli ja purjosipuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2010 - 19:02

Keltasipulia tulee käytettyä paljon. Seuraavaksi purjo-, ja valkosipuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 19:10

Omia kasvattamia purjo- ja ruohosipulia ja kaupasta vaihtelevasti ostelen muitakin. Kuivattua sipulia myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:26

en syö sipulia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 01:58

Valkosipulia ja punasipulia.