paljonko viinaa voi bulgariasta tuda?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2008 - 20:26

www.tulli.fi/fi/03_Yksityish.../index.jsp

Matkustaja saa tuoda toisesta EU-maasta verollisina hankkimiaan alkoholijuomia ja tupakkatuotteita verovapaasti omaan käyttöönsä ilman määrällisiä rajoituksia. Verottoman tuonnin ehtona on, että matkustaja tuo tuotteet mukanaan, ja tuotteet tulevat matkustajan tai hänen perheensä henkilökohtaiseen käyttöön tai annetaan lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2008 - 13:23

Omaksi tarpeeksi vuoden viinakset.Noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2008 - 22:23

Jos olet turistina bulgariassa, tulet todennäköisesti lentäen, siinä ne määrärajoitukset sitten tulevat eteen, max 20 kg matkatavaraa ja jos sen kaiken otat viinana, niin sitten jäi simmarit rannalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 11:11

Periaatteesa niin paljon kun jaksat kantaa mutta ne tullimääräykset tulee vastaan... painorajat ei tule vastaan koska saa ostaa vain lentokentältä ellet nyt sitten laita matkalaukkuasi täyteen ja siinä tulee painoraja vastaan.. ja lisäksi muita ongelmia.