Olisiko tietokone verraton kaveri, jos CD-asemasta tulisi vielä tarvittaessa muna-anjovis voileipä???

Avainsanat: tietokone voileipä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 14:37

et mitä vähää toivokkaan,
mulle riittäisi hyvin kun siitä lorahtais kupillinen espressoa silleen sopivin välein

Kysyjän kommentti

Kyllä se kahvi minullekin maistuu voileipien lomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 12:55

Ei, , sillä tietokoneen ja ruuan yhdistäminen on vaarallista. Jos tietokoneen ääreltä ei joutuisi poistumaan edes ruuan hakemisen ajaksi niin silloinhan liikunta jäisi monelta todella minimaalisen vähiin ja ihmisten lihavuus (ynnä siitä johtuvat ongelmat) lisääntyisivät räjähdysmäisesti. Olisimme tämän johdosta todella pahassa pulassa. Toinen syy miksi ei olisi hyvä asia jos tietokoneeen CD-asemasta tulisi muna-anjovisleipiä on moisista leivistä syntyvät päästöt. Ne lisäisivät ilman otsonikerrosta ohentavia kaasupurkauksia ja lyhentäisivät maapallon elinikää huomattavasti. Tätähän emme toki halua? Emmehän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 13:15

Olisi tosi hauskaa. Ei pääsisi nälkä yllättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:14

Totta, niin ei tarvitsisi lähteä jääkaapille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 16:47

sais tulla sen espresson seuraksi tupla konjakit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:06

ihan verraton kaveri tää tietokone on ilman voileipääkin.tulee vaan istuttua aika kauan tämän ääressä.