Kuunteletko mielelläsi pikkulasten parkumista?

Avainsanat: lasten parkuminen miltä se tuntuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 14:20

En tietenkään. Haluaisinpa nähdä ihmisen joka mielellään kuuntelee pikkulasten parkumista :-)

Kysyjän kommentti

Kitos tästä parhaasta vastauksesta sinulle.Joo ei varmaan kukaan haluis kauvaa kuulla lapsen itkua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 10:27

No ihan varmasti en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 10:27

En pidä lasten itkusta, tekee pahaa kun ei aina tiedä mitä itkevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 13:04

Ei sitä ole kiva kuunnella, mutta joskus pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:04

No en todellakaan kuuntele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:18

En, on hermoja raastavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:29

Olisin varmaan hullu jos mielelläni parkujia kuuntelisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 15:08

ei tietenkään mielellään,
herättää tarpeen toimia ja tuskastumista jos ei osaakkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 15:52

On tuota tullut riittävästi kuunneltua. Mutta mikäli on vaivaa ei sille mahda mitään, kiukuttelu taas on aivan eri asia, eli en kuuntele mielelläni. Meidän lapset ja naapurin kakarat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 17:51

Minä tulen itse levottomaksi jos katselen kiljuvaa ja parkuvaa pientä tenavaa.Ennen sitä katsoi hieman hymyillen .Jos ei ollut suurempia hätiä.Koska lapsethan huutaa välillä ihan vaan ilosta.Siis huutamisen ilosta.Se kuuluu kasvamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:21

En. Toisinaan se suorastaan ärsyttää, mutta varsinkin kun pieni vauva itsee, tekee mieli mennä lohduttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 20:09

En pidä minäkään parkumisesta ..kyllä heleä nauru olisi paljon mukavampaa kuunella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:13

En pidä tyhjänpäiväisestä parkumisesta. Normaali itku on ok.