Oletko joutunut ikävyyksiin liian puheliaisuutesi takia?

Avainsanat: puheliaisuuden takia ikävyyksiin joutuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 16:16

Mikä on liian puhelias. Eipä ole ollut suurempia vaikeuksia. Mikäli joku uskoutuu minulle niin sana ei leviä vaikka porukka hajoaa. Osaa kyllä tarvittaessa pitää turpani kiinni ja loppujen lopuksi en ole niin kovin puhelias.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle tästä parhaasta vastauksesta.Joo totta puhut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 10:27

Kyllä vaan, mutta usein sen olen tahallani tehnyt ja saanut heräteltyä toisia tähän päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 10:28

Vain ja ainoastaan joulukirkossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 13:03

Se on täysin mahdotonta koska kuulun ns. maan hiljaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:06

Olen kyllä aika puhelias, mutta en ikävyyksiin sen takia ole kuitenkaan joutunut.Tarpeen tullen osaan pitää turpani kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:15

Satoja satoja kertoja on ihmisiä hämmennyksiin mennyt mutta se on yleensä aina ollut huumorijuttua ja sen jälkeen on naurettu makeasti.Joskus olen harvoin tavannut ihmisiä joihin ei huumori uppoa sitten millään...Se on ikävää sillä huumori auttaa monen ikävän asian yli!Itse tuskin oisin edes hengissä ilman hyvää huumorintajua.

Lisätty: 22.02.2010 - 14:17

Jaa niin,osaan kyllä vaistota milloin täytyy pitää mölyt mahassa ja olla vain hiljaa...Kuuntelemisen taito on myös hyvin tärkeää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:20

En, olen tarvittaessa hiljentänyt tahtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:31

Ei. Olen kyllä visuaalisesti lahjakas mutta tiedän milloin voin puhua ja osaan kontrolloida itseäni.

Lisätty: 22.02.2010 - 18:44

Joudun puhumaan asiaa sen verran paljon ettei turhiin höpötyksiin ole tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 15:10

ei pienintäkään pelkoa että joutuisin

- sanan sanon, toisen virkan, vain kun on ihan pakko -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 15:47

Kyllä olen. Tuntuu siltä, kuin olisi pienenä poikana rokotettu Grammarin neulalla neuvolakäynnin yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 16:10

Hölösuisuudestani on ollut minulle vain hyötyä.
Varsinkin outojen ihmisten kanssa ensiluulemalta turha höpötys on poikinut iloisia yllätyksiä.
Tuorein esimerkki: Poikkesin vieraalla paikkakunnalla baariin ja ajankulukseni kerroin tarjoilijalle, minnepäin aioin sieltä jatkaa. Tarjoilijapa tiesi, että joku oli juuri lähdössä sinnepäin ja soitti yhden puhelun. Sain ilmaisen kyydin määränpäähän ja voitin kaksi tuntia, kun ei tarvinnut odotella bussia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 17:59

Eipä ole tullut sellaista eteeni.Olempaha hithain hämäläinen.Perusolemus ei ole vilkas. Hyvinkin pidättyväinen. En liiaksi laulele.Ihailen ihmisiä jotka huumorin varjolla saa asioita etiä päin.En kyllä loukkaannukkaan helposti vaikka joku hölötää.Välillä on niin lupsakoita ihmisä että katteeksi käy.
Olin lapsena kesät savossa ja muistot on ihanat ,niistä ihmisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:22

Kysy vain kuinka usein! Ja siitä sitä ikävyyksiä koituukin, en ensin puhuu ja sitten vasta ajattelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 20:13

Kyllä välillä lipsahtaa suusta mitä ei pitäisi sanoa..kun on kova puhumaan.Ei suurempia hankaluuksia ole kumminkaan tullut..Saattaa mennä välit poikki,jonkun kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:12

Useimmin kuin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 02:24

VV lienee melkoinen suupaltti minuun verrattuna livenä?
En yleensä avaa suutani väärässä paikassa, jos ylipäätään avaan missään.
Tutussa seurassa juttu luistaa enemmän, mutta silloin ei ole pelkoa möläyttää mitään harkitsematonta. Täällä Napsussa joku on joskus vähän kuitannut, mitä en yhtään ihmettele.