Uitko sinä mielelläsi? Minä tykkään uimisesta.

Avainsanat: pidätkö uimisesta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 19:35

Tykkään kovasti uimisesta. Käyn vähintään kerran viikossa uimahallissa. Ulkomaan matkakohteet valitaan usein sen mukaan, missä on hyvät rannat.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Kyllä uiminen on mukavaa ja rentouttavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 10:17

Uinti on minulle mieleistä , selän takia voin enää vesijuoksua harrastaa, kun pitää pysty asennossa vain olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 10:20

Uin, mutta vain jos vesi on vähintään +22 asteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 12:57

Uin aina kun se on mahdollista. Oli talvi tai kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:15

Todella mielelläni.Nykyään tulee uimahallissa käytyä 3-4 krt viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:30

Luonnonvesissä kyllä, uimahallista en välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 16:15

aika usein ihan vapaaehtoisesti,
toisinaan myös siksi etten hukkuisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 16:20

Mieluiten järvessä keväästä syksyyn kun vaan jäätilanne sallii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:41

Uin kaikissa vesissä. Järvissä, lammikoissa ,joissa ,uimahallissa,ulkoaltaissa missä suinkin on mahdollista .Olen varmaan syntynyt sammakoksi.Toiset nimittää mua lutaajaksi kun täytyy aina päästä veteen.Se jos mikä on hyvää kuntoliikuntaa ja voimistelua.Siinä venytykset tulee ihan huomaamatta.Ei ole minulle ollenkaan vastenmielistä.
Oli kuuma päivä kesällä ja olimme metsälammella uimassa.Aika kaukana laiturista ja poikamme aika pieni. Yhtä äkkiä huomasin kun käärme kiersi meitä noin puolen metrin etäisyydellä.Poika ei huomanut ,sanon varovasti että uidaan takaisian laiturille.Käärme oli uskollisesti meijän seurana laiturille asti .Tulihan se tietoon kun toiset uimarit huusi hirveesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 20:30

Kyllä pidän uimiseta ja vesijuokusta..tulee kätyä noin 3 kertaa viikossa..Tänään viimmeksi..ja vielä kutosali samalla reissulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:06

Jos vesi on tarpeeksi matalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:56

Toki, sehän on harrastuksista/lajeista parhain. Siinä ei hikoa ;)