Tuntuuko sinusta joskus, kuin olisit kyllästynyt elämääsi?

Avainsanat: oletko kyllästynyt elämääsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 13:56

Onhan niitä aikoja, että väsähtää, kun riittävästi tulee vastoinkäymisiä. Onneksi se väsyminen ainakin vielä on ollut väliaikaista.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 10:13

Joskus minä turhaudun ja kaipaisin elämääni jotakin haastetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 11:13

En ole vielä kyllästynyt. Katsotaan koittaako se päivä joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 12:23

En minä elämääni ole kyllästynyt koskaan. Elämähän on ihmisen parasta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:08

Näköjään sarja pessimismin täyttämiä kysymyksiä.:EI... vastaukseni on ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:42

Ehkä joskus tulee tilanteita, mutta kyllä minä tyytyväinen olen nykyiseen elämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 17:57

lukihäiriöisenä kavahdin että kyselet emännästäni,
siihen en rohjennut vastata kun joku teistä kuitenkin kavaltaa

mutta kun olikin kysymys elämästä, sen on tarjonnut jatkuvaa haastetta eikä ole kerennyt kyllästymäänn ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 20:56

En ole. Joka päivä elämä tuo tullessaan jotain uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:12

Aina ei yhtä hyviä päiviä ole koko elämä..mutta en ole kyllästynyt elämääni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 21:43

Eipä tämä ole ruusuilla tanssimista, piikeillä kiipeily rypeaa jo pikkuhiljaa kyllästyttää.