Katsoitteko Suomi-Ruotsi jääkiekkomatsin? Mitkäs on fiilikset?

Lisätty: 22.02.2010 - 09:31

Jos nyt uskaltaa näin sanoa niin Suomen peli oli surkea esitys. Niin kuin olis koululaiset olleet harjoittelemassa. Katsoin ensimmäisen erän ja olin niin vihainen, että lähdin jäähylle. Heitin kävelylenkin tuolla pakkaskelissä ja sen jälkeen pystyin katsomaan pelin loppuun. Ruotsi pelasi hyvin.

Lisätty: 22.02.2010 - 10:15

Todellakin Suomen joukkueen maalivahti teki hyvän työn, ainoastaan hän.

Avainsanat: peli jääkiekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 10:06

Katselin kyllä. Nyt alkaa sitten kootut selitykset. Pitäisi antaa nuoremmille pelaajille tilaa. Ei pelkällä maineella pärjätä. Vielä yksi matsi suomelle ja sitten kotiin. Ruotsihan oli selkeästi parempi. "Kipperi" oli kyllä maineensa veroinen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 10:05

Katsoin,paljon petrattavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 10:29

No olihan se aika sekava juttu! Mutta toivottavasti jatko sitten lähtee taas toimimaan. Vastaan astuu varmaankin tzekki jos ei nyt mitään yllätyksiä satu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 11:21

Kyllä se tuli katsottua ja valitettavasti alakynteen jäimme. Ei ole kisat Suomalaisittain mennyt oiken kaksisesti. No yksi tie on, eli ylöspäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 12:19

Jätin väliin, kun jo ennakkoaavistukset kertoivat, että huonosti tulee käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:44

Ei tullut katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:59

En viittiny lintsata töistä matsin takia.Eikä se lopputulos meikäläistä paljoo hetkauta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 16:57

Radiosta tuli kuunneltua. Ei mennyt suomalaisten odotusten mukaan. Lieköhän huonon esityksen takana ajatus saada parempi/helpompi vastustaja seuraaville kierroksille?? Mikäli asia olisi näin, olisi tappio ollut etukäteen mietitty. Ei kai sentään suomalainen tekisi tällaista?? Mitä luulette?? Vastaavaan sortui Ruotsi Torinon kisoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:16

En katsonut..tyttären tytär oli katsonut ja sanoi..että tuli ihan pahalle tuulelle..kun meni niin huonosti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:03

Katsoin joo ja muuta en viitti kommentoida, ei oo mitään nättiä sanottavaa.