Minkä ikäisenä sait puhelimen?Minä sain neljä vuotiaana.

Avainsanat: ikä puhelin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 17:31

taisin olla viisitoista, kun kotiin hommattiin (lanka)puhelin,
taisin olla neljäkymmentä, kun työnantaja hommasi minulle ensimmäisen raahattavan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 17:30

Kännykän ostin yli kolmikymppisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 17:31

Taisin olla jo 30 vuotias kun ostin HPY:n puhelinosakkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 17:31

Kynnykän hankin varmaan kolmekymppisenä. Enkä ole vielä lapsillenikaan ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2010 - 17:38

Kännykän hankin vasta kymmenisen vuotta sitten. Sitä ennen oli lankapuhelin sekä itselläni että lapsuuden kodissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 18:27

Lankapuhelin ollut aina.. mutta oman kännykän ostin vuonna 2001..kun aloin myymää asuntoa..kun oli pakko minut tavoittaa..Olisin varmaan vieläkin ilman kännykkää..jos en olsi asuntoa alkanut myymään....Nyt on kyllä ihan pakollinen..että minut tavoittaa,kun teen vanhuspalvelua..eläkepäivinä..mikä todella ihana harrastus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 18:45

reilut neljäkymmentä ennenkuin ensimmäinen kännykkä alkoi kulkea mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 19:22

Noin parikymppisenä ostin lankapuhelinliittymän aikana, jolloin kännyköitä ei vielä ollut. Eka kännykän hankin joskus vajaat kolmekymppisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 19:35

Ensimmäienen"kännykkäni oli semmoinen matkalaukun kokoinen.Ei mahtunut taskuun ja pitkälle sitä ei jaksanut kantaakaan.Siitä on jo kaksikymmentä vuotta aikaa ja olin yli kolmekymmentä vuotias poika.Autossa sitä kuljetin ja moni ihmetteli miten sillä voi soittaa kun se toimi ilman puhelimen "töpseliä"..Niistä kuului usein naapureidenkin ääni kun ne eivät olleet niin modermeja ja hienoja kuin nykyään...;O.

Lisätty: 21.02.2010 - 19:38

4vuotiaana en ollut vielä puhelinta edes nähnytkään ja niitä oli harvoissa taloissa.Puhelinkioskin olin nähnyt ja sekin tuntui ihmeelliseltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 19:44

En oo koskaan saanu puhelinta.Ostin ihan itse puhelimen muuttaessani omaan kotiin 17-vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 20:33

Lankapuhelimen seinään sain 24vuotiaana.Kännykän 55vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 03:41

Heh, näistä huomaa taas Napsun ikäjakauman. Olen syntynyt vuonna 1984 ja oman ekan kännykän sain 12-vuotiaana. Se oli Nokian 2110 fi.wikipedia.org/wiki/Tiedos...a_2110.JPG Numero on yhä sama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:20

Niimpä niin, ikää en muista mutta vuosi oli 1976 kun oma lankapuhelin tuli pirttiin. Kännyä sitten sikin varrota montavuotta sen jälkeen. Se oli vuonna 1996.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 21:28

41 vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:15

taisin olla 44, kun sain ensimmäisen kännykän ostettua itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 19:40

7-vuotiaana sain ensimmäisen kännykän.