Onko napsulaisilla ollut viime päivien pakkasilla ongelmia auton käynnistymisen kanssa?

Avainsanat: autojen käynnistys pakkasella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 12:26

Ei ongelmia, hyvin on mersu ja pimmeri toiminut =)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 12:24

Ei ole ollut käynnistysongelmia Toyossa. Keskiviikkona viimeksi tuli tehtyä kauppareissu. Saa nähdä käynnistyykö seuraavalle matkalle.

Lisätty: 21.02.2010 - 18:31

On lohkolämmitin ja sisätilalämmitin mutta en tuhlaa kallista Fortumin energyä. Finski Nefte saa minulta rahat. bensiinin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:58

Hyvin pelittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:59

Pari tuntii on aina ennen töihin lähtöö tolpas tää Nissan Primera, ja hyvin on lähteny käyntiin ja moottori lämminny nopeesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 13:32

Ei ole ollut, mutta akun meinaan vaihtaa varmuuden vuoksi ensi viikolla mittaustuloksen takia. Näin pyrin välttämään tulevatkin ongelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2010 - 13:39

Autooni vaihdettiin uusi akku eikä sen jälkeen ole ongelmia ollut käynnistyksen kanssa. (Vastaaja koputtaa kolme kertaa maalaamatonta puuta.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:03

Lämmityksestä lähtee hyvin liikkeelle. Ei ole vielä ollut ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:14

Kun on lämmityksessä kauan, niin ei ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:29

Meidän polo lähtee käyntiin vaikkei oo piuhassakaan. Mitä sitä piuhas pitämään ku eipä se minnekkään karkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 15:00

Vanha Volvo on napanuorassa (lämmitystolpaan) joten ei mitään hämminkiä, puhtia piisaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 15:42

Ei ongelmia. Auto on johdon päässä aina ennen liikkeelle lähtöä joten lämpöä ja puhtia riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 03:30

Hyvin käynnistyy Qashqai