oletteko pelannut petangia,voi pelata talvellakin

pelasin tänään thaimaalaisten järjestämässä turnauksessa,alkoi kello 12.00 varjossa lämpö +36 mitä lie auringossa,tulin finaalissa toiseksi oli thaimaalaiset vähän ihmeissään kun pelasin kisan loppuun,.,moni länsimaalainen uupui,,illalla on palkintojen jako

Lisätty: 21.02.2010 - 10:40

voittaja oli thaimaalainen mies,,noin 40v harrastajia olimme kaikki

Avainsanat: petang

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.02.2010 - 12:01

Kesällä olen pelannut, mutta ihan hyvin voi pelata talvellakin, jos on lumet aurattu, ettei pallot katoa. On muuten jännä ja mukava peli.

Kysyjän kommentti

samaa mieltä,,jännä ja mukava peli,.,,2 pelaajaa riittää,,4 max,jos useampi on paras muodostaa eri ryhmiä ja pelata turnaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 10:50

Olen pelannut vain kesällä ja täällä Suomessa. Nyt vois tuolla takapihalla pallot hävitä nietoksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:28

oon pelannut mut en kyllä talvella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:48

Samalla laikka kuin kesälläkin, löytyy kyllä mukavia paikkoja talvellakin, luulisin. En ole pelannut kesälläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:03

Oon pelannu talvellakin.On muuten mukava seurapeli.Nyt en kyl lähtis tonne pakkaseen ja tuiskuun pelaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:11

Minulla petanquen voittoprosentti on 100%. Gardalla 1986 voitin saksalaiset nuoret miehet. Olivat Pariisista tulossa ja toivat pelin mukanaan. Piti mennä palkinnoksi purjehtimaan Gardajärvelle mutta oli pari tuuletonta päivää, sen jälkeen maantie kutsui ja Venetsia.
Sen jälkeen en ole tilastoani pilaamaan ruvennut.
www.petanque.fi/?laji

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2010 - 13:37

Vain silloin tällöin kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 13:40

Kyllä tuo peli on puulaatikossa olemassa ja joskus pelattu kesäaikaan paljonkin. Talvella ei ole tullut mieleen että eihän niitä palloja tarvi lumikinokseen viskoa vaan auratulla alueellahan se käy mainiosti sään salliessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:17

Kesällä olen pelannut, mutten nyt talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 15:33

kesällä paljonkin, yhtenä Uudenvuoden yönnä meillä oli asuntoyhtiön mestaruuskisat pihalla (lumeton talvi silloin)