Hei Napsulaiset..Voisitteko antaa neuvoja nuorelle Napsulaiselle?(LAPSELLE)

On tosi törkeetä kielenkäyttöä..mitä lähettelee viestejä..ei ainoastaan minulle..

Lisätty: 21.02.2010 - 12:59

Törkeät viestit oli itse poistanut..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 01:59

Hei Liisukka, laita vain viestiä sinne ylläpidolle. Ei kenenkään tarvitse noin rumaa kielenkäyttöä sietää. Lapsellista, raukkamaista käytöstä käyttäjältä Miksu. Ei kuulu napsuun tullainen suunsoitto. Pois käytöstä koko tunnus. Täällä on aina ollut ystävällistä porukkaa, ei ole tarvinnut suunsoittoa sietää.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 22:21

miksua taisit tarkoittaa,
en olis niin varma tuosta iästäkään,
joistakin vaan on hauskaa leikkiä tollasta tolloa,
ylläpitohan se sitten alkaa opettaa kun asiasta sinnepäin huomautetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 22:41

Napsussa on sääntöjen mukaan toisen loukkaaminen kiellettyä, ottaisin yhteyttä Ylläpitoon (alapalkissa Palaute tai ilmoita virheestä, jne) , joka taho varmasti näkee ko. viestit ja pyytäisin poistamaan tämän henkilön, joka sua loukannut, käyttöoikeudet.... ikävää luettavaa tää tämmönen.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 01:46

Katsoin sun viestit ja oli kyllä todella törkeää tekstiä! Laita ihmeessä ylläpidolle viesti, ei tollasta tartte kenenkään sietää. Naurettavaa teiniangstia 12-vuotiaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 06:48

Moi Liisukka!

Ilkeitä sanoja, rumaa tekstiä... Luulisi ylläpidon heräävän tuollaisen kirjoittelun suhteen.

Kuten vv sanoikin, en olisi minäkään ihan sata varma tuosta iästä.
Mikäli 12 vee kirjoittelee oikeesti noin, olisi jo lähestulkoon ylläpidon velvollisuus ottaa yhteyttä sossutäteihin ja laittaa koputtelemaan ko. henkilön oven taa.

Todennäköisempää on, että asialla on hieman vanhempi henkilö, joka purkaa omia traumojaan ja muita häneen kohdistuneita vääryyksiä sitten täällä.... Toivotaan, että saa apua ammatti-ihmisiltä ja voi, .... voi.... no, ei tuohon mitään loppusilausta enää sit keksikään :)

Mukavaa päivää Liisukalle ja tietysti muillekin!!!

Ai niin - vastatahan tuohon kysymykseen piti...

Mielestäni tuossa tapauksessa hyvätkään neuvot eivät toinna mitään. Ainakaan täältä netin kautta annettuina. Ihan henkilökohtainen apu ammatti-ihmiseltä olisi se, mitä tuollaisen käytöksen omaava ihminen tarvitsee.

Kenties kehotus: Mene ammattiauttajalle! on se ainoa neuvo, jonka voi rauhallisin mielin sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 08:48

Törkeää kielenkäyttöä. Sinuna olisin jo aikoja sitten laittanut viestin ylläpidolle. Jäähylle joutaa opettelemaan sivistyneitä tapoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 10:12

Joo kyllä sitä vois vähän harkita millä kielellä puhuu.Mutta minä olen tytöllen sanonut jos niin tekee se on väärin eikä mitään mukavaa kuultavaa lapsen eikä aikuisen suusta.Kyllä siitä voi ilmoittaa napsun pitäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2010 - 12:47

Kävin minäkin katsomassa niitä viestejä. Typerä ihminen, ei vaikuttanut miltään lapselta. Hänet on nyt kuitenkin poistettu Napsusta. Joten et tule enää saamaan häneltä mitään tuon tapaisia tai muitakaan viestejä.