Mitä olet syönyt/juonut viimeisen kahden tunnin aikana tänä iltana (klo 20-22)?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, jot saisin jotain haarukkaa/vertailuu... kerron sit hiukka myöhemmin mitä ite oon napostellunna tänä aikana:)

Avainsanat: lauantai-ilta kaksi tuntia kello 20-22 syöminen juominen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 22:16

- kahvia kaks tai kolme kuppia (en niin pidä lukua kun tossa termarissa on jatkuvasti saatavilla)
- kaks Fazerin ruispaahtoa, Keijua + edamia päällä
- yks omena
- kourallinen lakupaloja

nämä tunnustan, voi olla muutakin mut ei just muistu mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 21:54

Kaksi lasillista vettä, ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 22:10

Ohrasuurima velliä ja peruna limppua.Mustaherukka mehua ,kahvia ja taasen perunalimppua jossa Oliivi benegolia.En olisi normi oloissa keittänyt enään kahvia ,mutta ei pysy hereillä kun täytyy katsoa kisoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 22:16

Olen ottanut 2 lasillista RUSKA viiniä.mikä on jäänyt nykyään unholaan..viime vuosina..kun ei ole enään siinä ammatissa..missä RUSKAA myytiiin...Tänään ajattelin..että pitää ottaa Ruskaa pakkasella...toivoivon mukaan ei ole aamulla...sanonta jatkuu..En viitsi sanoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 23:25

Mukillinen teetä, juustoleipä, omena ja appelsiini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 23:35

Vihreää teetä ja näkkileivän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 02:01

Kahvia taisin juoda tuohon aikaan. Iltapala sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 08:44

1/3 l vesipullollisen olen syönyt ennen nukkumaan menoa ja nyt aamulla 2dl vettä. Oliskohan kohta alettava kofeinia nauttimaan ja karelskapirokkia?

Yöllä 30km:n yhdistelmähiihdon katsoin, mutta ei tullut urheilujuoma mieleen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 08:50

Jaa-a, kirkasta oli lasissa sekä puolukkamehua. Fetasalaattia ja yrttipatonkia karaoken lopuksi ja nukkumaan menin klo 22.00 jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 09:17

vettä join ` Park Avenue ´- salaatin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:13

Mä söin tohon aikaan tonnikala-smörgarin ja jälkkäriks mandariinin.Kyytipoikana oli Hartwallin vichyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2010 - 12:43

En syönyt enkä juonut tuona aikana - vasta sen jälkeen hieman nestettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:08

Söin ravintolassa kookoskanaa, 3 Mojitoa ja tosi monta Heinekeniä päälle.