Parisuhde ja mäkihyppy ovat vaativia lajeja?

Matti Nykänen: yle.fi/alueet/keski-suomi/20...37536.html

Avainsanat: vaativat lajit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 09:35

totta

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 21:53

Matti hallitsee noista lajeista vain toisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 22:27

Parisuhteessa täytyy huomioida toisenkin tarpeet ei pelkästään omia.Yhteen hiileen täytyy puhaltaa ja huomioda puhuessaan ,ettei loukkaa tai kohdista toiseen syytöksiä.Puheellakin voi toisen latistaa täysin .Eipä tee mieli enään tuota miestä.Rakkaus kuolee päivä päivältä.Herrasmies on aina herrasmies jos haluaa pitkää suhdetta.Kait se mäkihyppykin on vastaavaa, siinähän on isot joukot mukana koko ajan.Siellä on kuunneltava muitakin.Minusta tuntuu että Matti on luotu yksin kulkemaan.
Viina on viisasten juoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 06:28

Molemmat varmasti vaativia lajeja.

En sanoisi, että Matti hallitsee vain toisen. Olisiko ilmaus; vain yhden kerrallaan, osuvampi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 08:52

Taitolajeja molemmat. Vaatii rohkeaa mieltä, empatiaa ja avarakatseisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 10:23

Taitolajeja epäilemättä molemmat, tosin itselläni kokemusta vain parisuhteesta. Matilla taitaa olla hiukan paremmin hallussa tuo mäkihyppy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:32

Ensin taitaa olla hyppy tuntemattomaan. Myöhemmin voi lento loppua lyhyeen. Toiset leijailevat pilvissä vielä useammankin vuoden yhdessäolon jälkeen. Taitaakin olla kyse samasta asiasta, mutta eri nimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:29

Kummankin lajin eteen on tehtävä töitä onnistuakseen.