Suositko jotain tiettyä matkatoimistoa, kun teet varauksen? Esim. Finnmatkat,

vai varaatko sieltä mistä saat lennon/matkan edullisimmin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 19:50

vähemmän käytän matkatoimistoja eikä niiden joukosta ole mikään tullut suosikiksi

(enimmäkseen hoidan itse sekä lento että majoitusvaraukset netissä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 19:44

Aika paljon on tullut matkustettua Aurinkomatkoilla, ehkä siitä syystä, että siellä kaikki on aina toiminut moitteettomasti. Tjäreborg oli joskus ihan ok, mutta toimiston vaihdettua tanskalaiseen lentoyhtiöön en ole enää kiinnostunut heidän palveluistaan. Lentokoneet vielä enemmän täyteen ahdettuja kuin Finnairilla ja sääliksi käy lentohenkilökuntaa; heidän kun täytyy koko ajan olla myymässä kaikean moista oheisrekvisiittaa arpoja tms. Touhu on ihan sirkuksesta. Niin, ja sitten viimeinen niitti on erittäin joustamaton matkatavaroiden punnitus ja liian pienet sallitut kilomäärät. Ei mitään joustoo edes kilon ylimääräisellä. Seuraavan Rooman matkan tilasin itse netistä (Finnairin suora lento) ja huomattavan paljon edullisemmin verrattuna matkatoimistoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 19:53

Ei ole mitään suosikkia. (Oma apu paras apu.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 20:52

En suosi mitään matkatoimistoa..Netin kautta tilaan nykyään matkat..tutkin mistä saa edullisen matkan..ja sitten menoksi..äkkilähtöjäkin saa tosi halvalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 21:00

yleensä tilaan lennot suoraan lentoyhtiöltä,ja hotellin netinkautta pariksi eka yöksi. sitten mietin mihin seuraavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 07:59

Finnmatkoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:28

Finnmatkoista pidän eniten mutta kun netin kauttaa vaikkapa jotain äkkilähtöä kyttään ei matkatoimistolla ole mitään väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:31

en varaa valmismatkoja.. mut jos varaisin niin kattoisin kaikki läpi ja ottaisin halvimman

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2010 - 12:27

Finnmatkoista ja Aurinkomatkoista kulloisen matkan kohdalla sillä kertaa halvempaa toimistoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:28

Riippuu kovin paljon matkasta ja matkakohteesta. Useimmiten kuitenkin "itseräätälöity" on helpoin ja sopivin.
Mikäli haluaa laadukkaan ja hyvän matkan, kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen. Sellainen on vaikkapa Select Travel joka rakentaa todella upeita matkoja asiakkaan toiveiden mukaan.

www.selecttravel.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:15

En suosi mitään matkatoimsitoa, varaan valmismatkan suoraan matkanjärjetäjältä oli se sitten mikä tahansa. usein ostan suoraan nettitoimistolta yhdistelmän lento+ hotelli. Travellink, Area, KalevaTravel myyvät kaupunkimatkoja.
Am, FM ja Tjäre on taas rantarysämatkojen ok-järjestäjiä.
Sekä omatoimisissa että valmismatkoissa hinta ei ole ainoa määräävä tekijä vaan esim. kohde on tärkeämpi. Halvalla ei saa hyvää paitsi nyt taantuman aikaan silloin tällöin.