Syöttekö päivisin useasti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 18:38

Syön kotona nautitun aamupalan lisäksi joko töissä tai kotona kevyen lounaan. Sitten napostelen välipalaksi jotain pienntä ja nautin noin klo. 5. illallisen. Tämän jälkeen syön viellä iltapalaa noin.klo. kahdeksan maissa aina kun siihen tuntuu tarpeelielta, Tämä iltapalani on aina hedelmäiptoista. Näin toimin sillä tiedän että pysyäkksi hoikkana minun ja muidenkin on syötävä usein mutta vähän kerrallaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 18:28

yksi kunnollinen lämmin ateria, parit kevyemmät välipalat ja sitten siihen päälle kaikki 'yösyömiset'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 18:38

Aamupala ja pitkin päivää hedelmiä ja lämmin ateria. Illalla juon mukillisen teetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 19:10

5-7 kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 19:23

Syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 20:21

3-4 kertaa päivässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 21:06

Aamulla ihan kunnonon ruisleivän kahvin kanssa.. Yksi lämmin ateria päivässä..ja pientä välipalaa hedelmää,ja illansuussa kahvit ja violeipää..Ja joskus ennen nukkumaan-menoa tulee syötyä jukurtti minne laitan lesitä sekaan..saa kuitua samalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 21:28

Kaksi kertaa päivässä lämmin ateria ja muuten pieniä välipaloja 3-4 kertaa päivässä. Pitää sokerit tasapainossa, kun muuten tuppaavat nousemaan liikaa, jos ruoan välit ovat pitkät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 21:33

Lääkärin määräyksestä monta pientä ateria kuin yksi tosi tuhti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:32

Aamupla, lounaaksi salaatti tai keitto, illalla kotona lämmin ruoka ja vielä myöhemmin iltapalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:32

joo.. 5-7 plus aina välillä tulee naposteltua

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2010 - 12:26

Pääruoka ja muutamat välipalat tulee nautittua.