Mitä lehmä juo?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 15:10

yhden mainosidean mukaan pissikset tietävät tämänkin asian (paremmin) :

"Mainoksessa olisi ollut puhdasoppinen teinipissis ja taustalla jokin typerä "R&B"-kappale. Kehittyneempi versio olisi kulkenut tätä rataa.

Ääni/henkilö kysyy Muuta litkivältä kohderyhmäläiseltä jotain seuraavan tapaista:

– Minkä väristä on ensilumi?
– Valkosta.
– Minkä värinen on kylpyamme?
– Valkonen.
– Minkä värinen on Eminem?
– Valkonen.
– Mitä lehmät juo?

Kohderyhmäläinen katsoo kameraan typertynyt daa-ilme kasvoillaan ja vastaa: maitoo. "

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 14:22

Vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 14:48

Vettä olen nähnyt niiden juovan. Pieninä vasikoina juovat maitoakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 14:52

Kategoriassa taide ja kulttuuri..hm. lehmä juo vaikkapa kulttuurihistoriallisesti vanhan lähteen raikasta, solisevaa vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 15:17

Vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 15:54

Maitoo kait pienenä joa annetaan ja isona sitten vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 15:59

Kysymys oli hauskalla palstalla. Lehmät juovat vettä sekä pieninä maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2010 - 17:07

Vasikkana maitoa, isompana vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 19:20

kotikaljaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:45

Toi Valperin kysymys-vastaus-juttu muuten toimii aina yhtä hyvin eli vastaaja kuin vastaaja sanoo viimeiseen kysymykseen että maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:47

mitä taiteeseen ja kulttuuriin tulee, en usko mitään juotavaa lehmälle siltä saralta löytyvän.