Syötkö karkkia tai muita herkkuja?

Pidätkö sipseistä, karkista ja limsasta? Ja kuinka usein syöt ja juot niitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 21:26

Yritän olla aina syömättä karkkia, koska hampaathan siinä menee. Joka viikko kuitenkin on jonkin verran mennyt. Sen jälkeen kun hankittiin kuplakone, on limsaakin mennyt. Kaapista löytyy aina kaikenlaisia herkkuja... Yritän kääntyä Herneiden ja pähkinöiden puoleen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 18:06

Herkuthan on aina herkkuja, mutta yrittänyt ja onnistunutkin välttämään näitä kaloripommeja, mutta sortuuhan sitä itse kukin ja niin saakin aina silloin tällöin.
Itselläni sipsit noin 3kk välein, nami=suklaa samoin 3kk, mutta juustot on mun herkkua ja yritän pitää sen pari kertaa kuussa -jutskana, rasvanen juusto + vihreä hapan omena, njammm, tai italialaiset juustolastut pussissa, suolapähkinät, jouluna tavalliset pähkinät + rusinat, jne. jne. kyllähän näitä riittää (niin limsaa en juo, ei vaan tee mieli ja niissä kymmeniä sokeripaloja litrassa).

Lähteet:
muistelot herkkuhaluista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 20:14

Pidän tottakai sipseistä, karkista ja limsasta. Sipsejä syön tosi harvoin. Limsaa tulee kesäaikana juotua enemmän kuin talvella, en osaa sen paremmin määriä tai kertoja sanoa. Mutta suklaa se on minun herkku, sitä tulee syötyä melkein joka päivä, ainakin pimeään vuoden aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 21:01

mul ei oo ees karkki päivää ja syön suklaata ja muita herkkuja joka päivä!

Lähteet:
hahaaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 01:56

Sipsejä inhoan! Samoin muita naksuja.

Hedelmä karkit tai salmiakki kyllä menee, riippuen vähän sen ajan haluista kun on sinne karkkikauppaan menossa. Coca Colaa(muu herkku?) juon valitettavasti +1l päivässä, mutta olen yrittänyt sen juomista rajoittaa viime aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 09:17

Ihan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 14:38

enpä juuri ollenkaan sipsejä/limpsaa, karkeista ainoastaan suklaa on sellaista joka tekee hyvin kauppansa. Varsinaiset 'paheet' löytyy sitten sieltä aikuisten osastolta, vinkut ja rasvaset juustot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 15:40

tälläkin hetkellä (pe) syön semmoisia hyviä pieniä salmiakki karkkeja. vähän kuin (ufo) karkit vain pienemmässä koossa.
makuna tavallinen salmiakki, jalapenon makuinen ja salmiakki sitrus.
jos herkkujen himo iskee, niin se on lähinnä suolainen.
sipsit, popparit jne. karkkia ja suklaata silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2008 - 23:15

kerran viikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2008 - 21:13

Säännöllisesti, aina kun iskee imelän kippee olo.