Uskotko kummituksiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 16:02

Jos on kyse edesmenneistä ihmisistä, jotka ovat jääneet jostain syystä maan piiriin seikkailemaan niin niitä on kyllä tullut tavattua. joten uskottava on jos vielä rupeavat kummittelemman.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 14:43

en muihin kuin niihin, joita itse kukin pääkoppansa sisään kehittelee,
niistäkin sitä riesaa on ihan riittävästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 14:44

Varmaan jos olen pimeässä hiilikellarissa ja lakritsani on kadonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 14:45

En usko. Olen sellainen jalat tukevasti maassa eläjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 16:05

En usko. Lähimpien kuolemien jälkeen näin kyllä muutaman kerran heidät täällä seikkailemassa, mutta onneksi ovat häipyneet sinne , minne kuuluvatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2010 - 16:52

Ehdottomasti, meillä kävikin taannoin sellainen koputtelemassa meitä muijia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 19:22

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 20:57

Mitä. Eikö kummituksia olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 21:00

En taida uskoa ainakaan pahoihin sellaisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 10:14

kyl uskon...meil on kyl noit maahissii , en kyl koskaan nähnyt, mut välil he karkeloivat aika äänekkäästi...esim. kesällä kerran istuin mieheni kera tuos ruokailuryhmän ääres ja yx kax kuului, kuin astiakaappi tai ikkuna ois hajonnut tai räjähtänyt , kauhust kankeena hiivin keittiöön ja astiat ehjänä kaapissa ja kaikki ikkunat kunnos, jot maahiset ärähtivät minulle , joka taas olin hieman aikaisemmin ärähtänyt ukkokullalleni... joot mitä tuost opin oli se , et maahiset ovat selkeesti hänen puolellaa .. ja humio viel, jot asumme keskellä eimitään, joot ei se meteli tullut naapuristakaan vaan ihan selkeesti tuost köökist ... no he saavat rauhas olla , jot antavat sit minunkin rauhas olla ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:51

Vaikea sellaiseen on uskoa mitä ei ole koskaan nähnyt.