Juice olisi täyttänyt eilen 60v jos eläisi. Mitä mieltä olet Juicen tuotannosta ?

Avainsanat: juicen parhaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 21:24

Todellinen sananikkari ja itsekritiikki oli kova myöhäisemmässä tuotannossa.Juicen viimeinen runo:

"Elämää minä kaipaan / jokaista päivää, jokaista unetonta yötä / kaikkea mitä sain aikaan / ja sitäkin mitä jäi tekemättä / ne unelmat elävät yhä / ja tihkuvat voimaa aina tuoreina / mitään en vaihtaisi / mitään en kadu / mutta kaipaan lapsen elämää / kaipaan nuorta elämää / keski-ikäistä ja ikääntyvää elämää / se kaikki minulla on / minä olen viisikymmentäkuusivuotias / kakara / jolla on neljä lasta."

Ne unelmat elävät.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 14:37

Hyvä tuotanto, ja hyvää musiikkia. Silloin tällöin tulee kuunneltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 14:42

En kauheasti pidä hänen tuotannostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 14:57

Paljon hyviä kappaleita ja tänä iltana aion laulaa bravuurini viidestoista yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2010 - 16:51

Ihailin suuresti ko. taiteilijaa ja hänen tuotantoaan. Kaksoiselämää on yksi parhaimmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 17:20

Kuuntelen mielelläni. Autossa mökkimatkalla mieheni kanssa kuuntelemme ja laulamme usein Juicen biisejä. Rakkauden ammattilainen on yksi suosikeistani - uskomattomat sanat ja viisaus: miten herkästi olemmekaan toisiamme tuomitsemassa, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:53

Musiikin suurmies. Kuuntelen usein Juicea ja osaan varmaan lähes tulkoon kaikkien hänen laulujensa sanat ulkoa. Myös Juicen kirjat ovat mielenkiintoista luettavaa.