Mikä olisi hyvä lomakohde?

Kun minä haluan joskus mennä lomalle ulkomaille, niin osaisiko joku suositella jotakin lomakohdetta? Esim. Filinpiineillä tai jossakin muualla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 19:02

Huippuvuoret!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 20:16

Bulgariaa ovat monet kehuneet hyväksi paikaksi, itse en ole siellä käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 21:36

Riippuu minkälainen olet. Haluaisitko tavata luonnonihmeitä niinkuin mount everst, punametsän ja pyramidit, vai joitain kuuluisia maamerkkejä kuten kiinan muuri, vapaudenpatsas ja eiffeltorni? Oletko kiinnostunut luonnosta ja haluaisit kiipeillä tuntureilla ja vuorilla, kävellä kiinan muurilla ja samota ympäri Irlantia? Vai tekeekö mielesi enemmän shoppailua ja kaupunkielmää? Olisiko kivempaai kierrellä museoissa, tavata uusia ihmisiä vai tutustua hiekkarantoihin tai vuouriin? Haluaisitko urheilulomalle kiipeilemään, laskettelemaan, uimaan tai tekemään jotain jota et voi tehdä suomessa?

Mieti tarkkaan, mitä haluaisit lomallasi tehdä. Kerro sitten se meille, ja me autamme sinua keksimään, mikä sopisi toiveisiisi hyvin. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 01:57

Japani! Kehittynyt teollisuus maa vailla vertaa.
Hyvällä tuurilla saat sieltä jonkun hyvän näkösen muijankin kainaloon. ;wink

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 09:18

Älä lähde ensimatkalle kovin kauas.Suosittelisin Espanjaa näin aluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 14:44

Sitten kun haluat lähteä, mieti ensin
- mitä haluat tehdä
- mitä haluat nähdä
- mikä on budjettisi
Sitten kun olet selvittänyt nämä jutut itsellesi, kannattaa ruveta katselemaan mahdollisuuksia, valinnanvaraa on varmasti vielä aika paljon ja silloin ihmiset jotka ovat käyneet noissa paikoissa osaavat oikeesti suositella omien kokemustensa perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2008 - 22:44

kreikka