Kuinka moni Napsulainen nousi tänä aamuna katsomaan suomen kiekkopeliä ?

Minä nousin =)

Lisätty: 20.02.2010 - 10:30

Hieno oli peli, pääsi kisatuulettamaan montakertaa.
Suomi -ruotsi pelin katsominen valitettavasti jää kesken, kun täytyy ( saa ) lähteä töihin.
Kaksi erää ennättää katsomaan =)

Avainsanat: jääkiekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 10:25

Aivan pakko oli nousta ja niin teen jatkossakin!
Varsin hieno voitto Saksasta 5-0 Suomelle loistavaa!

Kysyjän kommentti

Suomi - USA pelissä ei sit pahemmin tullut hurrattua :( sivistyssanoja latelin kyllä niin, että mieheni korvia alkoi kuumottaa ;)
Turpiin tuli, mutta pelin katsoin kokonaan ja su aamuna sit tikkana ylös klo 5 =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 12:31

Saavat hosua kepeillään ilman katsomisiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 12:42

Tarkoitus oli nousta, mutta mentyäni vasta kolmelta nukkumaan, en millään jaksanut herätä peliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 12:56

minä ainakin nousin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 14:39

En jaksanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 15:00

Katselin Suomi-Saksa peliä ja hienohan tuo olikin. Jääkiekkomatseja olen aina tykännyt katsoa ja nyt oli vielä mahdollistakin vapaapäivän vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 15:25

En nouse ylös jonkun matsin takia. Ennemmin luen kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 16:05

En huomioinut sellaista mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 16:19

Heräsin ja nousin aikaisin, mutten matsin takia.Seurasin sitä sivusilmällä.Ihanaa leijonat, ihanaa.