Voisiko VR joustaa kuten (viime yönä suljettiin Tikkurilassa asema) pitää auki lämpimät asematilat?

Yöjuna oli 5 tuntia myöhässä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 14:51

Sais joustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 12:41

Auki ne on pidettävä tällaisilla ilmoilla. Uloshan jäätyy, jos siellä monta tuntia joutuu värjöttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 12:41

Kaikki spurgut siellä pesis jos olisvat lämmitettäviä. Onko Tikkurilassa lämmintä asemaa, mielestäni siellä on vain kylmä museo.
Laiturit on paljon pohjoisempana liikennepaikan yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 12:58

Onse köyhää kun ei ovea voida pitää auki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2010 - 16:47

Kannattaisi otta yhteyttä VR:n tässä asiassa ja vaatia vaikka korvauksia kylmettymisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 01:34

Korvauksia saa tosiana junan myöhästymisestä. Asemaa ei voi jättää auki, kun ihmisethän joutuisivat jäämään sinne ylitöihin. Hieno ele se olisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:21

Eikö ne ole aika pitkään auki jo, mutta ei kait VR:llä ole henkilökuntaa vartioimaan ihmisiä jos ovet ovat aina auki. Kannattaa olla matkustamatta junalla lähiaikoina.