Saatko Napsussa kysyjältä mielestäsi tarpeeksi tietoa vastataksesi kysymykseen?

Napsussa on tullut vastaan paljon kysymyksiä lisätietoineen, joista paljon apua vastauksen hakemisessa, mutta ah (teatraalista) niin monta kysymystä jää mahd. hyvääkin vastausta vaille mielestäni, kun kysyjä ei 'vaivaudu' tms. kertomaan enempää tarkoittamastaan asiasta tai alueesta, tai minkälaista vastausta hän oikeasti haluaa...
karrikoituja kysymyksiä: Olenko?, mitäs mies?, farkut? auto?, olen ollut tassoksessa?
tms. eihän noista kukaan mielestäni ymmärrä, mitä vastausta haetaan.......??? ai, niin ja sit se yks huutomerkki perään, joka Napsussa takoittaa huutamista, eli kiellettyä: ! heh..

Avainsanat: tieto kysymys vastaus tarpeeksi tietoa lisätiedot apua hakeminen hyvä vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 21:40

Joskus, tai no aika suoraan sanottuna, ihmiset yleensä vain kysyvät onko täällä tätä. Ai siis missä? Suomessa, Hesassa, Pariisissa?? Se jää usein epäselväksi. Sää? Ai anteeksi.Voisitko kertoa että missä!! Kyllä, joskus toivoisin saavani enemmän informaatiota. Minne menisin lomalle? Kerro enemmän mitä haluaisit, niin tiedämme auttaa sinua. Tietysti, jos kysyjä saa sillä tavalla tarpeeksi vastauksia niin hyvä niin, silloinhan on onnellinen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 17:14

Kyllä minä ainakin saan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 09:19

Joskus saan,joskus en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 14:50

Tilanne kohenee pikku hiljaa. Tosin vieläkin on aika paljon kysymyksiä joihin vastatessaa joutuu arvuuttelemaan että 'mitähän toi oikeesti tarkoitti'. Kysymysten 'llatu' näkyy myös vastauksissa: mitä paremmin (selkeämmin) kysytty, sen paremmat vastaukset

petrataan koko ajan