Korjaan oleellisen.Joko olet ostanut vesi juoksu hanskat ?

Lisätty: 19.02.2010 - 19:49

En kehtaa enää osallistua VESIJUOKSUUN kun ei ole vesijuoksu hanskoja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 02:14

Vettä oon ostanna, samoin hanskoja, mutta miten juoksua ostetaan?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 20:00

En oo, enkä taija ostaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 20:40

Pistä vaan jotkut rukkaset tai näppylähanskat ja ei kun menoksi!En ole koskaan semmoisia nähnytkään ihmisillä tuolla altaassa.Joku painnovyöhän(?)näyttää olevan.Ei niistä muista kannata välittää mitä ajattelevat.Mulla oli kaupungin joulujuhlissa päässä punainen AGA:n hitsarinsuikka kun en tonttulakkia ehtinyt hommaamaan ja ei edes kaupunginjohtaja ihmetellyt lakkiani vaikka samassa pöydässä istuttiin.Ai niin,uintikäsineistähän oli kyse ja minä juttelen joulujuhlista...Erilaisuus on upeaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 20:50

Hyvin harvalla on hanskat..ainakin meilläpäin...että kyllä voit osallistua huoleti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 21:11

Miksi siinä juoksussa hanskoja tarvitaan? Minulla on perunankuorintahanskat ja niillä aion pärjätä vastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 21:16

en oo ehtinyt mut tulevaisuudessa on aikomus hankkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 21:19

Uintireisuilla olen nähnyt hanskat vesijuoksua harrastavilla.Toiset niitä käyttää ja toiset ei.Minä kokeilin ekaa kertaa vesijuoksu vyötä.Oli helpon tuntuista kun on tottunut tekemään uinti harjoituksia.
On kyllä jaloille erittäin hyvä liike ,vilkastuttaa verenkiertoa.Se sopii ihan kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 01:26

Lettupinon kanssa samaa mieltä. Pois on pysyteltävä noista kuvioista kun oikein hanskat pitää jo olla. Mihin tämä maailma oikein menee, kun kaikenlaisia hullutuksia keksitään. Parasta kuntoilua on kunnon uinti ilman hanskoja tai hattuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 09:16

en