Oletko mitannut vesijalanjälkesi?

mittaa täällä Kemiran mittari;
www.vesijalanjalki.fi/?gclid...3godagihjg

Avainsanat: vesijalanjälki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 17:34

on noita nykyään kaikenlaisia jalanjäkiä vesi-, hiili-, ja ties mitä,
mutta pahin niistä on se jonka jätän eteiskäytävän mattoon kun palaan kuraisilta retkiltäni,
tämä on totta mikäli vaimoväkeä uskoo, ja miksei uskoisi ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 18:53

Niin,jos pelkkää olutta joisi niin vettä säästyisi...No,yritän olla turhia läträämättä veden kanssa ja vaikka on poreamme niin käytän sitä vaan suihkussa olemiseen ja korkeintaan pari kolme kertaa vuodessa täytän sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 19:27

Hyvä testi, mutta vähän oli vaihtoehtoja, mistä valita, mutta 110 litraa päivässä, sentään alle muiden suomalaisten keskiarvon:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 19:59

Mukava testi..käytän vähän vettä..kun uimahalilla käyn 3 kertaa viikossa...ja kesällä pihan kasteluun käytämme oman kaivon vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 21:42

No nyt mittasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 21:42

näyttäisi menevän vähän yli keskiarvon,
ja ajatella että siitä saisi yli 5000 tuopillista kaljaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 21:55

230 l päiväs

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 14:21

Nytpä tuli mitattua ja hieman alle keskiarvon jäin. Miunkin mielestä vastaus vaihtoehtoja oli liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:06

Aika lailla keskiarvojen mukaan mennään ainakin tuon testin perusteella.