söin äsken lasangea ja nyt lakupiippua.Mitä sitte?

en tajua...aina pakko syyä jotain..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 18:09

syöppä vaihteeksi omena tai joku muu hedelmä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.02.2010 - 18:08

Popsi popsi porkkanaa... hampaita se vahvistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:13

Voisit vähän syödä ACTIVIA tuotetta, vatsasi voisi olla tyytyväinen sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:35

Saa sitä joskus herkutella..Yritä syödä kumminkin terveelisesti..paljon hedelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:39

Muistat sitten vaan pestä hampusi ennen nukkumaan menoa niin ei nakertele hammaspeikko ja voit hymyillä iloisesti! ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:46

Idan kanssa samoilla linjoilla. Ekaks tuli mieleen porkkana ja varmaan nyt ois sit vihannesten ja hedelmien aika. Ja ennen nukkumaanmenoa kuittaat hammasharjan kanssa päivän ruokalistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2010 - 18:58

Voisit olla vähän aikaa syömättä mitään. Iltapalaksi vaikka hedelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 19:36

Pyydä äitiä keksimään sulle jotain kivaa tekemistä, niin ei tartte koko ajan syödä jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 19:41

Ohjeet löydät: Kodin Lääketieteellinen Käsikirja" vuodelta 1897 näytti jo silloin tietävän sen mikä meiltä nykyään on useimmilta jo unohtunut:) Kannattaa lukea linkki, sen on niin ihana:
www.gastrolab.net/ghf09.htm

Lähteet:
www.gastrolab.net/ghf09.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 20:00

Kokeileppa Salmiakki hopea toffeeta Lähtee imelän ja suolaisen nälkä kerralla. Mitä on hopea toffee tietääköhän äitikään ?

Lisätty: 19.02.2010 - 20:05

Hopea Toffee hivelee nielua ja sopii moniin nautintahetkiin mainiosti. Hopea Toffeen ilmestymisvuodesta ei ole täyttä varmuutta. Keksintö ajoittuu kuitenkin 1970-luvulle, jolloin sitä valmisti Leafin edeltäjä, makeisyhtiö Hellas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 22:10

lakkoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 03:06

Hyvä että oli lakupiippu eikä jokin muu piippu?
Oliko oma lasagne vai Lidl 4€ laatikko? Sekin on kyllä ihan hyvä.
Keskity Ilosaarirockiin ensi kesään, olen taas siellä töissä;
www.ilosaarirock.fi/2010/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:04

Noin hyvien eväiden jälkeen kannattaalähteä nauttimaan ulkoilun riemuista vaikkapa pulkkamäkeen.