Harrastatko syvämietteistä filosofiaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 14:48

alvariinsa, en paljoa muuta osaakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 14:42

Öisin kun kipujeni kanssa valvon , niin useasti sitä teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 15:07

Kävin nuorempana filosofian luennoilla ja ne oli erittäin mielenkiintoisia. Lopetin ne silloin aikoinaan sen takia kun eräs sokea mies kyseenalaisti kaiken, osan perustellusti mutta suurimman osan ihan turhaan. Luennoitsija oli ihan kypsä kun pääsi tunnissa vartin eteenpäin jatkuvista keskeytyksistä johtuen.
Kirjallisuutta on tullut myös luettua, kai Dostojevskin rikos ja rangaistuskin on lukemisena jonkinlaista filosofista pohdintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.02.2010 - 16:19

Kaikkeahan tuota tulee mietittyä, mutta filosofiaksi en niitä aatoksiani oikein voi nimetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2010 - 16:35

En taida oikein hallita sitä, joten jätän viisaammille sellaiset mietiskelyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:01

Kyllä, päivittäin. Se pitää mielen vireenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:20

Se on jo elämäntapa, ei mikään harrastus. Joskus huomaa, ettei muista, mitä on aloittanut pohtimaan ja joutuu pohtimaan mitä on tullut pohdituksi. Mietteet ovat minulla silloin tosi syvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 19:00

Kyllä sitä välillä asiota alkaa miettimään liian tarkaan...jos yöllä ei saa unta..tulee mietittyä vaikka mitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 19:42

Mietin usein hyvinkin syvällisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 22:02

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 10:24

Minusta se on minulle sopimatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 10:25

Kyllä jos näen oikeen komean miehen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 16:30

Kyllä = mietin usein elämän tarkoitusta ja luen mielelläni ns. viisauskirjallisuutta.
Ei = yritän olla läsnä tässä hetkessä niin usein kuin mahdollista, kelaamatta elämää taakse tai eteenpäin.