Osaatko käyttää kahta puhelinta samanaikaisesti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 14:42

teknisesti se kyllä onnistuu,
mutta kerkiän hoitamaan asiani yhdelläkin
ja se on paljon mielyttävämpää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 14:48

No joo.
Ratkaisin kahden liittymän ongelman sillä että ostin puhelimen jossa on samaan aikaan kaksi liittymää auki. Jos toiseen tulee tärkeä puhelu niin toisen voi paussata. Tosin nyt kun olen vapaalla töistä niin aika vähissä on nämä yhdenkin liittymän puhelut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 15:14

Onhan tuota töissä joutunut usein kokeilemaan jotenka osaan käyttää kahta puhelinta yhtä aikaa ja vieläpä melkoisen näppärästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 15:30

Minun kapasiteettini ei riitä noin moneen toimintoon, pitää puhua , kuunnella , ja purkkaa jauhaa, ajatella, ja käyttää aivoja sekä raajoja ja molemmat korvat käytössä, en hallitse taitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.02.2010 - 16:13

Kenties tuo on joskus onnistunut. Harvemmin puhun nykyään kahteen yhtä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2010 - 16:29

Ei ole tarvetta, ja hankalaa se olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:05

En luultavasti haluaisi niin toimia vaikka kohdalle osuisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:49

Silloin toinen kuulee toisen keskustelut tai laita toinen aina pitoon siksiaikaa kun puhut. Epäkorrektia. En tunne itseäni niin tärkeäksi että pitäisi yrittää näin toimia eli puhelu kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 19:11

Ei ole ollut tarvetta puhua kahteen puhelimeen..en omista kun yhden puhelimen..ja joskus tuntuu..että sekin hälyyttää liikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 22:06

valitettavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 10:21

Kyllä jos äiti käskee.